Hjemmelavet båd. Ferdinan70 2 3200 01-06-2009 13:07 Hey alle.Jeg har fået en underlig idé med at bygge både, men jeg har ingen tegninger så jeg kan ikke komme igang. Derfor kunne det være virkelig fedt hvis nogen af jer derude havde nogle tegninger jeg kunne låne/få så jeg ikke skal kede mig hele sommeren... Mvh. Ferd. Hey alle. Jeg har fået en underlig idé med at... Vis hele indlægget 22 svar « ‹ 1 2 3 Følg tråden Der er 20 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
jbr 2074 7451 Sunds 14-10-2009 16:51 Nå, undskyld, det med det engelske tænkte jeg ikke lige over... Det er bare en glasfiberbåd, men GRP forkortelsen er engelsk. G= Glass R= Reinforced P= PlasticPå dansk ville det blive til GFP; Glas Forstærket Plastik " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "Med venlig hilsenJanSolus 24 "Ofelia" ___/)__/)_ www.solussiden.webs.com
Håndværkeren 20251 15-10-2009 08:56 Fiskekuttere, både til FVV, nogle stykker til KGH, enkelte til lyst sejlads og et par Lodsbåde. Men jeg var jo blot medarbejder.Desuden vedligeholdte vi et par store sejlkrydsere i Mahonig, for nogle menesker der havde R.... fuld af Guld.