Hjemmelavet båd.

Hey alle.

Jeg har fået en underlig idé med at bygge både, men jeg har ingen tegninger så jeg kan ikke komme igang. Derfor kunne det være virkelig fedt hvis nogen af jer derude havde nogle tegninger jeg kunne låne/få så jeg ikke skal kede mig hele sommeren...

Mvh.
Ferd.
22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Ferdinan70 den 01-06-2009 13:07
Hey alle.

Jeg har fået en underlig idé med at bygge både, men jeg har ingen tegninger så jeg kan ikke komme igang. Derfor kunne det være virkelig fedt hvis nogen af jer derude havde nogle tegninger jeg kunne låne/få så jeg ikke skal kede mig hele sommeren...

Mvh.
Ferd.

Hej Ferdinan70 (er det alderen)

Ja det er jo da noget skrækkeligt noget når man sådan for de lyster
Måske du kan bruge det her link til noget.
www.svensons.com

V.h.  Håndværkeren
en firekantet båd. (optimist.).!!! den skulle være forholdvis være næmt at bygge. vist man er lidt fingersnilde.!!!
Haha, nej det er heldigvis ikke min alder. Langt fra faktisk, men tusind tak for linket, er alle begyndt at printe tegninger. Tusind tak igen for din hjælp. 
Hej Ferdinan.

Emnet om selv at bygge både, har været oppe og vende herinde et par gange på det sidste. søg evt efter andre tråde.
Denne side har også tegninger : www.boatplans.dk

Har selv en ide om at bygge en aluminiumsbåd på et tidspunkt, men det kniber lidt med tiden...

Hilsen Sømanden.
Hej Ferd.
Hvad med en sejlbåd der har været på langfart, men har stået på land i flere år.
Her er masser af arbejde, flere år måske.
Mvh.
Xsejler
Annonce
Ikke for at spørge dumt men hvilken slags båd havde du tænk på at bygge?

Bare så man ikke sender et link til kajak bygning hvis det du leder efter er tegninget på en dolmer kutter ;-)

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
Jeg kan vist finde tegning på en 45m st.by båd med diesel elektrisk maskineri og 2x700Kw asimutpod til fremdrivning. Der er køjer til 60 personer.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hej,

Hvilken type båd vil du gerne bygge, og i hvilke materialer?

Skrevet af Erik_Sydfyn på 13 okt 2009 10:34
Hej,

Hvilken type båd vil du gerne bygge, og i hvilke materialer?

Hej Erik.
Jeg tror du er lidt sent ude, men velkommen her på LDS
Je ka jo se do æ fra sy-fyen, så va mæ å syng e lill sang får ås

V.h.  Håndværkeren
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere