ekko/fish finder/ Gps

Jeg vil lige høre om der er nogen der kan fortælle mig hvilken tyber jeg skal anskaffe mig.. jeg skal bruge udstyret til at finde fisk med :-) gerne billig men pålidlige modeler.. på forhånd tak for hjælpen.

Tak for hjælpen

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige fået gps og ekkolod i min lm 21.

Jeg købte en garmin 620 kortplotter den går et kannon stykke arbejde og koster ikke så forfærdeligt meget.

Så købte jeg et Lowrance HDX-5x ekkolod og den gør også et fantastisk stykke arbejde.

Rigtig god opløsning på bække modeller men den ene kan kun køre ekkolod og den anden kan kun køre gps så vit jeg ved.

Jeg bestilte dem hjem fra england. Der kan du få dem med dansk søkort og punden er så langt nede lige nu at man kan gøre en rigtig fornuftig handel.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
Skrevet af Alt over 5hk er pral den 31-05-2009 20:51
Jeg har lige fået gps og ekkolod i min lm 21.

Jeg købte en garmin 620 kortplotter den går et kannon stykke arbejde og koster ikke så forfærdeligt meget.

Så købte jeg et Lowrance HDX-5x ekkolod og den gør også et fantastisk stykke arbejde.

Rigtig god opløsning på bække modeller men den ene kan kun køre ekkolod og den anden kan kun køre gps så vit jeg ved.

Jeg bestilte dem hjem fra england. Der kan du få dem med dansk søkort og punden er så langt nede lige nu at man kan gøre en rigtig fornuftig handel.
Har du ikke en link til den forhandler..??

hilsen tomsendk

Jo selvfølgelig her er det.

electronics-marine

Jeg købte min hds-5x med en 200/83khz hæktransdycer og det virker sku kanon.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
Har lige bestilt en Garmin 620 i gamle Danmark. Kan se, at der kan spares omkring 1.200 kr minus forsendelse og veksle omkostninger ved at købe i England. Men så har jeg da sparet bøvlet og forbrugt SP pengene herhjemme. Forøvrigt kan man se på priserne, at besparelsen ikke skyldes at pundet er faldet, men fordi at forhandlerne sælger på tilbud! Endvidere er det på især på kortet at de reducerer prisen. På GPS'en alene kan der spares omkring 400 kr minus forsendelse med videre, som jeg lige ser det.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis