Hvor kan jeg finde dem ?(fliser)

Står og skal bruge nogle badeværelses fliser anno 1988. Hvor kan jeg finde dem, eller er det overhovedet muligt?. Hvis nogen skulle ligge inde med dem så smid lige en mail
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Virkelig ingen der har set denne dejlige silvan flise ;)
Desværre ingen held. Er der tilfældigvis en der kender navnet på flisen?
prøv evt Bygma Køge, de har tidligere haft et kæmpelager af fliser. om de stadig har det ved jeg ikke, det var dengang de hed køge trælast men hvis de oprindeligt er købt i silvan, så er det nok ikke dem der ligger inde med dem.. (konkurrent)

 Mvh Michael

Dem har jeg prøvet uden held, men det behøver ikke at være i køge. Det ville være meget nemmere hvis jeg havde et navn på dem
Annonce
Helt enig, men navnet tror jeg kun du har kunnet finde på kassen de kom i, dengang i sidste årtusind. typisk overlever flisedesign et par år, og så er der nyt på banen.
hvad med det lokale nedbrydningsfirma?

 Mvh Michael

grunden til at jeg foreslog køge trælast er ikke din adresse, men det fakta at køge trælast dengang var grossist for råd og dåd, samt byggekram og vistnok bygma på fliser. derfor kunne det have været en mulighed..
god jagt

 Mvh Michael

Ja selvfølgelig, måske et nedbrydningsfirma.. Det prøver jeg sq :)
Desværre ikke det store held med at finde dem. Andre der har en ide ?
Hvis det er fordi du kun mangler et par enkelte kunne du "hugge" dem bag spejlet. Eller du kunne lave en bort af nogle andre fliser der passer i farven rundt om dør eller vindue. Alternativt kunne du up-date hele badeværelset med nogle nye fliser (selv om det jo nok bliver dyrt...)

Green

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis