Utæt Balufix

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er andre her på LDS. der har oplevet en balufix der var utæt i selve godset. I dag hvor jeg stak hovedet ind under vasken, kommer der meget sjældent. Var der er tynd fugtig okkerstribe ned af mit ene vandrør, den endte midt på en balufix. Det undrede mig såre, så jeg tørrede okkeren væk og sad og holdt øje med balufixen og ganske rigtigt kom der en lille bitte dråbe til syne på godset, der blev større og løb ned af røret.
Nu skal den så skiftes, men har nogen af jer oplevet det.

V.h.  Håndværkeren
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ved vrideren den er utæt, for så er det pakdåsen. Det har jeg set før, men dog kun på nogle der bliver brugt regelmæssigt. Hvis det er i selve godset, så har jeg kun set det på nogle der var frostsprængt, og så koldt har du nok ikke haft det.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det er i selve godset og den en monteret for ca. 2 måneder siden, desværre har jeg smidt kviteringen væk, ellers skulle de have den lige i nakken igen. Ikke på grund af prisen men af prencippjele grunde. Nå men jeg må jo bare skifte til en ny, det er bare temlig bøvlet da den sidder oppe bag vasken, det er til min opvaskemaskine.
Skrevet af Håndværkeren den 30-05-2009 07:49
Det er i selve godset og den en monteret for ca. 2 måneder siden, desværre har jeg smidt kviteringen væk, ellers skulle de have den lige i nakken igen. Ikke på grund af prisen men af prencippjele grunde. Nå men jeg må jo bare skifte til en ny, det er bare temlig bøvlet da den sidder oppe bag vasken, det er til min opvaskemaskine.

Ja, sådan går det når man handler sit vvs hos onkel harald

Venlig hilsen

Klaus
Den var ikke købt hos Onkel Harald, der er ting man ikke skal købe der, bla. vvs artikler.
Nu her en uge efter har du nok skiftet den,men et godt råd om ballofix er de må IKKE spændes for hårdt
og med for meget pakuld imellem. Det kan huset ikke holde til,heller ikke på de dyreste.

Mvh Henrik

Mvh Henrik

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis