Puch- 4trins gearkasse

Jeg har en gammel sort puch.. Der er 4 trins gearkasse i. Det er købt i sin tid som et sæt med skiftetromle og tænder... 30 år efter kom jeg til at arbejde ved selvsamme cykelsmed som den gamle købte de stumper af i sin tid. Han havde et nyt sæt tandhjul liggende til 4-trins gearkasse som jeg fik.. så fik jeg en idé.. jeg har en monza 3-sl som jeg renoverede da jeg var omkring 10-12 år gammel.. den står stadig på loftet og har kun kørt 50km efter renoveringen.. den står praktisk talt som en ny.. men tænkte på at knalde 4 gear i motoren, men mangler en skiftetromle med den sidste slidse i til 4-gearet.. kan man evt. fræse den sidste slidse i en tromle fra en 3-gear, hvis man nu havde den anden at kigge efter? størrelsen er jo den samme, det er jo bare den sidste slidse der er i den til det 4. gear.. ps. hvis man skal have en knallert der kan køre stærkt skal man have en sort puch med 4 gear.. 

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan godt stadig være heldig at købe disse 4 gears dele som komplet sæt - har set en del til salg.
dba.dk eller ebay.de. Det kan vist ikke betlae sig at skille ad og forsøge sig som du har i tankerne når delene stadig kan købes.
hvist man skal være præcis så er en cnc fræser der kommer ind. hellere en ny geartromle. som de andre nævner om.???
Hmm, jeg er endnu ikke stødt på nogen der lå inde med de stumper..

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis