Sjov anonce/reklame

I øjeblikket køre der en oplysnings reklame på TV 2, som virkelig sætter tingene i perspektiv. "Du" kommer cyklende ad småveje og kommer til et kryds hvor du skal huske at se dig for, for her kommer en Jager buldrende forbi
Men gad nok se den pilot der turde gå ned i den højde med den fart
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja og så overholder piloten heller ikke vigeplikten.
der er vist også noget om, at piloten ikke efterså tegn- og signalgivningsmidlerne før han lettede. Så efter første optagelse af filmen opdagede man, at den ene af pærerne i nummerpladebelysningen bagpå manglede, og derfor måtte man igang med endnu en optagelse.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg syntes det mest imponerende er at hverken hæk eller anden beplantning er blevet beskåret. det ville jeg forvente når sådanne en tomotoret jet bbenytter villavejen son start bane eller til touch and go.

men den har fuldstændig ret. det ville nok være en god ide at få folk til at se sig for i trafikken.
jeg skal da ikke sige mig fri for af og til have ønsket at min bil var udstyret med et bulldozer blad.

Jacob
Med moderne teknik kan meget lade sig gøre.
(Redigering på computer)

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Hansw Er du sikker på det er redigeret på en computer, jeg tro det var en lavtgående jet
Mvh Jørgen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
håndstad,

Lavtgående jet?
Den så jeg ikke.
Jeg taler om den gasbeholder-lignende ting der blokerer vejen længere fremme.
Den minder om den i Valby, men står et helt forkert sted. Og er i så fald kortet noget ned.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
HansW:

Det er vandtårnet på Brønshøjvej.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Skrevet af HansW den 02-06-2009 14:52
håndstad,

Lavtgående jet?
Den så jeg ikke.
Jeg taler om den gasbeholder-lignende ting der blokerer vejen længere fremme.
Den minder om den i Valby, men står et helt forkert sted. Og er i så fald kortet noget ned.
Det vil sige at du nu skriver hinsiden fra, for hvis du blev tromlet ned af den gennemgående jager fordi du glemte at se dig for, må du også være fløjet til de evige jagtmarker

Næ, jeg er her skam endnu.  :-)
Når det gælder TV-reklamer og computerspil er man jo i stand til at overleve alt. Af og til er der jo desværre nogen der tror det også gælder ude i den skinbarlige virkelighed.

Nu har jeg kun bemærket reklamen en enkelt gang. Og ved et gensyn på Færdselsstyrelsens side kan jeg godt se, at det slet ikke er toppen af den gamle gasbeholder i Valby ( http://www.valbygassilo.dk/ ) Den er så vidt jeg husker 24 etager høj, hvis man tæller på de udvendige trapper. Den er 108 m høj, - og hvis man får lyst til at male den, behøves der 80 ton.

Albino, det var interessant at få udpeget den virkelige bygning.
Og jeg kan se der vitterlig er veje der spærres af den.
Så hele sceneriet er tilsyneladende ægte nok.
Måske bortset fra jetten. Først opfattede jeg den egentlig som om det var en god gammel MZ, der passerede.


Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også