Hvad stiller jeg op ned trusler fra VVS manden?

Hej Lav det selv.

Ja nu har mig og kæresten så købt hus. Vi er næsten færdige med at rive ned og skal til den sjove del, at bygge op.

Vi har haft 3 forskellige firmaer til at give tilbud på VVS Materialer.

Det første firma der var ude ved det billigste ca 17.000 i materialer, det lød meget billigt og vi blev enige om at de skulle udfærdige et specificeret tilbud. Der blev snakket lidt om hvornår det skulle bruges og han siger at der er 1-2 måneders levering på bundmodulet til gulvvarmen.

Jeg siger så at han hellere må bestille det snart så vi er sikre på at vi har det når det skal bruges. Så går der en uges tid hvor vi bliver kontaktet igen og denne gang er tilbudet lidt højere grundet 2 aflange rister til bad. det er nu ca på 30.000. Næsten dobbelt.

Endeligt bliver vi kontaktet med det endelige tilbud som lyder på 63.000. Det afslår jeg i telefonen, det er simpelthen for dyrt og det har vi ikke råd til. Han gør opmærksom på at han har bestilt vores bundmodul, hvor efter jeg pænt beder ham afbestille det. Han siger han vil kontakte mig mandagen efter hvis ikke det kan lade sig gøre.

Han kontakter mig ikke mandag, så jeg går ud fra at sagen er ude af verden. Onsdag aften kl 20, bliver jeg ringet op og han siger at jeg ikke kan fortryde og ikke kan afbestille.

Han truer med regninger og er i det hele taget svinsk og høre på.

Jeg har aldrig skrevet under på noget, jeg har aldrig se noget tilbud eller andet på skrift.

Skal jeg lade sagen gå over til vores advokat, eller er det mig der har lavet fejlen?

Kan de ikke afbestille et bundmodul?

På forhånd tak.
Hej Lav det selv. Ja nu har mig og kæresten så... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg fik aldrig noget på skrift selv om jeg flere gange har bedt om et specificeret tilbud. Jeg har ikke hørt fra ham i 14 dage, der er dog dukket 2 breve op, som jeg har ladet gå uåbnet retur.

Hvis jeg får mere fra ham, går jeg til en advokat, vi har godt gang i byggeriet og det er en ubehagelig ting at skulle tænke over hvad han kan finde på. Vi har fået et vvs firma nu, som gør et godt stykke arbejde til en fair pris. Der er lavet nye kloakker og der skal føres ny vandstikledning ind i dag.

Så det lader til at vi er tilbage på sporet igen!

Tak for hjælpen.
Hej igen! Du skal stadig ikke gøre andet end returnere hans post uåbnet, advokaten skal du først bruge hvis han vil lægge sag an imod dig. . . og husk at sender han noget anbefalet kan du også nægte modtagelse. Nogengange blir man lidt befippet når der står en postmand med et anbefalet brev,man skriver under og bagefter ser man hvor det kom fra. Husk det Mvh Henrik

 Mvh Henrik

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis