pioner jolle Martin32 1 18-12-2002 15:30 Hej AllesammenJeg har et lille problem, som nogen af jeg måske kan løse for mig.Der er kommet en revne i min pioner jolle. den er jo lavet af hård plast. Så hvordan får jeg det lavet, Limet, svejset eller...Hilsen Martin Martin 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
The_Matrix 1 19-12-2002 23:39 Hejsa... Jeg havde selv det samme problem med min pioner jolle, men fandt ud af at man kan bestille "svejsetråd" til den i bådens farve (i mit tilfælde grøn).Jeg havde en revne på 30 cm, som jeg lukkede med ca. ½ meter svejsetråd og en kraftig loddekolbe... Det kan diskuteres hvor kønt det blev, men jollen belv da tæt.Jeg bestilte tråden hjem gennem Nordjysk marine service... Det tog lidt tid (ca. en måned)MVHFredy citat:Oprindeligt indsendt af Martin32:Hej AllesammenJeg har et lille problem, som nogen af jeg måske kan løse for mig.Der er kommet en revne i min pioner jolle. den er jo lavet af hård plast. Så hvordan får jeg det lavet, Limet, svejset eller...Hilsen Martin
black-n-red 16 5500 01-04-2012 18:30 Hold da op 1 måned? Jeg skrev direkte til pioner i Björkelangen. jeg fik svejsetråden sendt med post fra norge. dagen efter lå det i min postkasse. super service siger jeg bare. og så kvit og frit. mvh Bjarke Vh. Bjarke Sørensen
grandoldman 5248 5700 02-04-2012 17:48 Hvis du kikker på datoen i første indlæg, så er det problem løst for 10 år siden.. Men nu ved andre der søger på pioner jolle det... Gå efter bolden - ikke manden.Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012 Svendborg