Dong fibernet, TV, internet, telefoni ???

Nu kommer DONG med et tilbud om fibernet med TV, internet og telefoni, og man kan vælge mellem udbyderne:

Smile Content
FastTV
Dansk Bredbånd
Bolig:Net
Jay.net

Det er jo en jungle.
Hvis man vælger Jay.net skal man herudover vælge en anden leverandør af TV, så de er nok ude af billedet. Så er der 4 tilbage.
Bolig:Net giver mig dårlige associationer.
Umiddelbart ser FastTV tillokkende ud.

Er der nogen der har erfaringer, positive eller (især) negative med de nævnte udbydere?


Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dansk bredbånd kan kun frarådes. deres telefon produkter lever ikke op til telestandarterne og de mener det er kunden der har problemet. resultatet er at telefonen er ubrugelig til andet end morsekode.

Jacob
Jeg har valgt Jay.net. De siger de har en fjenssynspakke på vej, så det må vi jo se på. Lige nu har jeg ikke råd til at punge 250++ kroner ud for fjernsyn, så det kan være ligemeget, og Jay.net har nogle rigtig hurtige internetforbindelser (100mbit).


Mvh You Can Do It!

Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

Kamilla

Jeg bruger altid trustpilot til at vurdere udbyder af f.eks. bredbånd eller andre produkter jeg agter at købe. Som en anden også er inde på så ser det ikke så godt ud for Dansk Bredbånd: https://dk.trustpilot.com/review/www.dbnet.dk

Prøv selv at slå de andre op og se hvad kunderne siger :-)


Min hjemmeside: Wordpress hjemmesider
Annonce
Det har Hans måske også gjort men han har nok ikke ventet i seks år inden han valgte en udbyder.

René
@Rene
Ah havde slet ikke set at opslaget var fra 09 - Hvorfor lå det så øverst?
Måske fordi KamillaS satte gang i den igen... hmmm..
Mvh.

Min hjemmeside: Wordpress hjemmesider
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis