Brugt tilbehør Theworld 2 07-12-2002 23:50 Hej!Jeg ville blot høre om der er én eller flere der ved, hvor man kan købe brugt tilbehør til både..IKKE butikker, men loppemarkede eller ligende?VH 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
HHA 170 4000 08-12-2002 19:38 Hej,I weekenden den 14-15 December er der et udstyrs-loppemarked på havnen i Roskilde.Måske finder du det du søger !!Er der noget specielt du er på jagt efter ?MvhHenrik A.
njord 6397 7120 08-12-2002 20:40 KØB OG SALGfinder du mange steder, her på siden fx. Eller hvad med www.dba.dk og allemulige opslag i sejlklubberne eller hos www,ftlf.dk www.udkig.dkNettet har oceaner af steder også på en masse udenlandske sider så fat tastatur og igang !!Njord MVH Njord
Theworld Trådstarter 2 08-12-2002 21:45 Hej igen!Mange tak fores jeres indlæg.Jeg har en træbåd 20fod, hvor jeg mangler de beslag (som jeg ikke ved hvad hedder) som man tager tovet omkring til at holde båden fast(de sidder på båden). Hvad hedder de beslag. Gerne i Kobber.VHJensen
njord 6397 7120 09-12-2002 19:48 De hedder klamper. Men materialet du søger er sikkert bronze eller messing da kobber sjældent bruges til bådbeslag.Mit råd er at du kigger i nogle forskellige bøger om netop din båd type og her ser lidt om hvad der originalt hører til en båd af din type. Det bliver langt det kønneste at være tro mod en stil eller type.Mange klamper på træbåde er faktisk lavet i træ og måste forstærket med en rustfast stang eller lignende.Eller du lægger et billede ind her på siden og straks vil du sikkert få en masse gode råd fra andre brugere på siden om hvad du gør og sikkert også om hvordan det holdes nede på et acceptabelt pris niveau.Venligst Njord MVH Njord
lpo 12 15-12-2002 12:39 Hvis du kan vente så længe, afholdes det maritime loppemarked i København næste gang: 11. MAJ 2003 kl. 10-17Du kan se mere her http://www.BAADJUMBLE.DK------------------venlig hilsen -og god vindLars Poulsen -se min maritime hjemmeside på www.larspoulsen.dk venlig hilsen -og god vindLars Poulsen -se min maritime hjemmeside på www.larspoulsen.dk