pinbolte lynæs 5071 5400 26-05-2009 22:34 Hvad kaldes en anordning il udskruning af pinbolte, og hvor får man sådan en fyr. Jeg har haft en engang. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen Hvad kaldes en anordning il udskruning af pinbolte... Vis hele indlægget 23 svar « ‹ 1 2 3 › » Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
grandoldman 5248 5700 28-05-2009 21:17 Jeg har handlet en del i Biltema og det er synd at smide deres vare på en skala hvor Harald Nyborg er med. Service i Biltema er det samme som HN men ellers er al sammenligning slut. En cykel fra HN går i stykker under en test, En trampolin fra HN knækker i tv under en test.. og sådan er det bare. Hvis man går lidt rundt i Biltema så er der rigtigt mange med AUTO et eller andet på ryggen der handler værktøj. Typisk er det ledningen til deres værktøj der er lidt mere stiv end mærkevarer. Æsken eller plasten som det ligger i er heller ikke kvalitet. Problemet ved biltema.dk er at de ikke har en postordre afd.. dvs man skal rent fysik til enten Ålborg eller Næstved. Jeg tager nogle gange turen over Næstved når jeg skal hjem fra jobbet i Ishøj. Gå efter bolden - ikke manden.Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012 Svendborg
lynæs Trådstarter 5071 5400 28-05-2009 23:06 Nu når der lissom er gået hul på det, har jeg også fundet flere slags på Bacho, desv. uden priser, men en tur til Biltema er jo ikke omkostningsløs. Tak for hjælpen. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
lynæs Trådstarter 5071 5400 29-05-2009 11:20 Det blev så til denne her, som kaldes en pindbolt udtrækker, selv om den jo ikke trækker men skruer bolten ud. Den var ikke så dyr, jeg skal bare leje den ud for 1kr om dagen i 1½ år, så er den hjemme. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
nosi 101 4684 29-05-2009 20:38 Tillykke med dimsen lynæs, jeg er bare lidt nyskærig, hvad kan pindboldt udtrækkeren, som ikke to møtrikker kan klare?? er det hurtigheden eller præcisionen?? har aldrig selv prøvet værktøjet MVH
lynæs Trådstarter 5071 5400 29-05-2009 20:41 Til den nysgerrige m. fl., der er ingen rynker tilbage. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen Annonce
lynæs Trådstarter 5071 5400 29-05-2009 20:53 Måske skulle jeg lige nævne at, jeg skal skille ret meget ad, for at få motoren ud af båden, hvis jeg ikke kan få manifolden direkte sidelæns af, der er ikke plads til at komme fri af boltene. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
ckdk88 85 6470 30-05-2009 00:49 men hvor meget smartere er den egentlig end en go rørtang? altså sådan af nysgerrighed, for til jer der måske ikke har prøvet og pille sådan nogle ud der er godt smadret, så kan jeg fortælle det kan være noget seriøst bøvl, som altid ender med at jeg finder svejseren frem.... (-: og lige et spørgsmål mere fra den samme nysgerrige, hvad koster sådan et vidunder og hvor er den købt? Venner er som tygge gumme de klistre alt sammen :-)
lynæs Trådstarter 5071 5400 30-05-2009 07:24 Der er jo kommet en del forslag, som ikke er anvendelige i dette tilfælde, derfor denne løsning. Jeg er da lidt ked af at, nogen tror jeg ikke selv kunne finde ud af at anvende en rørtang eller 2 møtriker. Dimsen er beregnet til at dreje pinbolte ud uden at ødelægge dem, hvilket var ligemeget i dette tilfælde. Jeg kan så sige at min økonomiske situation i forhold til den ledige fritid, gør at jeg hellere vil ofre lidt på værktøj, som dur ( boltene er ude ) end bruge timer på en masse hokus pokus. Navnet står på den, så en værktøjshandler kan skaffe den. Min er købt hos Hassing i Odense pris 320 + moms. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen