Baxi gasfyr

Hej alle.

Er netop blevet tilbudt et Baxi WGB-K15C til en god pris.
 
Har nogen herinde erfaringer med denne type/mærke, som i vil dele.

Håber at høre fra jer.

Tpa
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det VVS firma jeg plejer at bruge anbefaler mig BAXI hvis jeg skal ha nyt gasfyr, og ja han har sikkert interesser i at sælge mig noget. men han montere også Valiant og Milton men fortalte mig sidst jeg talte med ham at de nye Baxi var meget driftsikrer. og det var hans anbefaling. jeg er kommet så langt at jeg stoler på ham han har solgt mig mange ting og han ved at der er mere i vente hvis han er loyal.

Morten

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Jeg havde nok også købt Baxi hvis ikke det var fordi min egen VVS'er underbød Baxi installatørerne en del på et Vaillant fyr. Har du læst denne ?:

http://www.digitaleprodukter.dk/resources/18403/download
Jeg er også blevet tilbudt et Vaillant fyr, men jeg syntes at der er langt mellem de gode historier om netop dem.
Men tak for svaret og artiklen, selvom den er 6 år gammel.
Har haft mit i et år og har endnu intet at udsætte på det. Men er godt klar over at nogle af de ældre modeller har haft problemer.

Held og lykke med det
Annonce
Sørg iøvrigt for at få flere tilbud. De priser jeg fik på Baxien svingede med mere end 10.000 inkl fjernelse af den gamle støbejernskedel
hej..

Baxi Kender ikke rigtig til deres gas grænder men nogen af deres olie brænder er ikke for godt ( nogen af den vi har sat op) Desvære..

Vaillant Dem har vi sat en del op af og har ikke rigtig haft noget med dem. Har selv en og den køre bare.

Hilsen tomsendk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis