Kopi på kopi

Hvordan får jeg min pc til at holde op med at lave kopier af de billeder jeg lægger ind fra mit kamara. Selvom jeg sletter dem laver den bare en ny kopi. Det er temlig træls, så kan jeg stoppe den trafik og hvordan.

V.h.  Håndværkeren
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvad er det for et kamera ?

Har du slettet billederne fra dit kamera ?

Når jeg "tømmer" min Nokia N73 for billeder - sender den alle billederne til Pc - dette uanset om jeg markerer dem eller ej

 


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Du skulle have ladet være med at installere kamera softwaren.... Hvis du vil slette et billede manuelt, så skal du nok bruge den medfølgende software istedet.
Der er meget software der laver nogle "automatiske opdateringer" når man tilsutter sit kamera.
Det er ert NIKON coolpix L6, men jeg kan se at det ikke blot er de billeder jeg lægger ind med mit eget kamara. Det er også de billeder jeg henter fra diverse webkamaraer i Sverige og Norge.
Eks. har jeg i flere år hentet billeder fra et kamara i Mora, jeg opdatere hver 14 dag der fra, så jeg har et billede fra hver dag på det sted.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis