sletning af adressefelt og søgeord i google

Hvor er det man sletter, tidligere adresser der har  været skrevet ind i adressefeltet, samt tidligere søge ord på Google??


Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg sætter kurseren i skrivefeltet og trykker enter. Så kommer der en lang liste,menu.
Kurseren sættes på første emne, der nu bliver blåt.
Tryk på delete, gentagne gange,indtil listen er fjernet.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jaem det er ikke helt det jeg mener... Jeg ved man kan slette dem, så de netop ikke dukker op igen, hvis man f.eks har skreveet www.la og så dukker www.lav-det-selv.dk op. Man kan slette dem, så den ikke gør det. Men kan sgutte huske hvor man gør det.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
IE: Funktioner - Internetinstillinger - Slet (Ved Browserdata)...
Firefox: Funktioner - Indstillinger - Privatliv - Ryd nu..

Mvh

Mark Herskind

Sletter kun dem i adresse felt, ikke dem i Google


Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
ah ja.. præcis

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Skrevet af billito den 26-05-2009 18:22
Google har i indstillinger en: Forslag til forespørgsler.. den ka man slå fra.

ved ikke det er det du mener..

Det har jeg så prøvet en del gange, men uden at det virker
Mon der er sket ændringer, så denne mulighed er lukket?
End ikke den tidligere mulighed for at slette de markerede enmer eksisterer længere.
Jeg har lige været ude for endnu en af de utallige opdateringer, og måske man der har lukket for denne mulighed, for at sikre sig så mange oplysninger om brugerne. Jeg er bange for at vi bliver mere og mere frataget vores mulighed for at undgå at blive rubriceret ifm reklamepis.

Hvad pokker kan man gøre for ikke at havne i denne registrering, uden hele tiden at skulle slette alle cookies m.m.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg bruger et fint lille program der hedder Ccleaner.
Det er gratis og rydder op på din maskine. Dvs det sletter alle filer i .temp mappen som internet explorer eller firefox bruger til at vise internet sider hurtigere.. men disse filer fylder en masse på din computer hvis de aldrig har været fjernet. Det er skønt at se at man pludselig har fået 3 GB mere plads på sin harddisk bare ved at rydde ordentligt op. Fremragende program.
Det fjerner også dine indtastede adresser i adressefeltet = løsningen på dit problem.
Samtidig kan det også fjerne gamle ubrugte .dll filer fra tidligere installerede programmer der fylder op i registreringsdatabasen.

find det her og få ryddet op på computeren http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
jeg vil også anbefale ccleaner- du kan hente det her:
http://www.filehippo.com/download/file/c66dfd62899a8bed9c0abea22a9749c08c574208829a82526a34d30e1a744ae3/

programmet er helt gratis
Det lyder som om, at det er "autofuldførelse" du skal have slået fra:

Åbn en explorer. Vælg FUNKTIONER, vælg INTERNETINDSTILLINGER, vælg faneblad: INDHOLD.
Under autofuldførelse, klik på INDSTILLINGER. Resten siger sig selv...

Eller bedre beskrevet:

Sådan ændres indstillinger for autofuldførelse

Klik på knappen Funktioner i Internet Explorer, og klik derefter på Internetindstillinger.
Klik på fanen Indhold.
Klik på Indstillinger under Autofuldførelse.
Marker afkrydsningsfelterne for de funktioner i Autofuldførelse, du vil bruge.
Klik på OK to gange.
Hvis du vil slette navnene, adgangskoderne eller andre oplysninger, der gemmes i Internet Explorer, kan du gøre det. Sådan gør du:

Sådan slettes de oplysninger, der gemmes med Autofuldførelse.

Klik på knappen Funktioner i Internet Explorer, og klik derefter på Internetindstillinger.
Klik på fanen Generelt, og klik derefter på Slet.
Benyt en af følgende fremgangsmåder:
Du kan slette oplysninger i onlineformularer ved at klikke på afkrydsningsfeltet Formulardata.
For at slette adgangskoder, marker afkrydsningsfeltet Adgangskoder.
For at slette webadresser fra adresselinjen, marker afkrydsningsfeltet Slet oversigt.
Klik på Slet og klik derefter på OK.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis