Køb af plader?

Allerførst vil jeg gerne hilse på alle de Lav-det-selv folk herinde

Jeg står og mangler nogle plader som skulle være nemme at bukke og måske lodde, lime sammen...Jeg vil med min søn lave en lille båndtransportør som vil køre med en lille el-motor, som han vil kunne lege med i sandet osv. Har aldrig lavet noget lignede før men der skal altid være en første gang...Min søn er 5 år og utroligt glad for den slags maskiner derfor kunne jeg tænke mig at gøre det her til en rigtigt fin far/søn projekt...alt hjælp vil blive sæt meget pris på...håber blot der er nogle herinde som vil kunne hjælpe mig med lidt tips og gode ider...på forhånd tak
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er til selve båndet, kan du bruge cykelslange eller bilslange alt efter hvor stor den skal være.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

FWM mange tak for din svar...Det tænkte jeg også på med hensyn til båndet...men pladerne havde jeg tænkt på at bukke til en ramme eller skelet...jeg laver lige en tegning hurtigt så kan du se hvad jeg mener...lægger lige en tegning på om 5 min
Det var hvad jeg kunne tegne på 2 min...håber du kan se hvad jeg mener
Jeg har prøvet at finde ud af hvad der er af matrialer Stål og metaller: Bør ikke være tykkere end 1,5-2mm da det ellers bliver for tungt. I den tykkelse vil det dog ikke være en særlig stabil konstruktion Krydsfiner i 4-6mm der er skruet og limet sammen, evt. med en liste i hjørnerne. Det kan blive godt men let klodset at se på Akrylplade (plexi glas) kanterne kan bukkes med en varmeblæser og det giver en stabil ramme der ikke giver junior body builder look Det kan bearbejdes med normalt håndværktøj. Men der findes nok også andre muligheder, og der kommer nok nogle med dem

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis