Partner traktor noget værd?

Hej med jer.

vi har lige købt et hus med 3000 m2 græs så vi skal bruge en havetraktor til at slå græs og skal også kunne bruges med en lille trailer samt en sneskovl eller andet til at fjerne sne. Desuden skal der kunne fås en opsamler til den.

Jeg er selv kommet frem til denne Partner - P145107H

Jeg skal så have Opsamler, Trailer og sneskovel oven i til den.

http://www.flymo-partner.dk/node1856.aspx?nid=50261&pid=79585

Men er Partner god kvalitet generalt? Jeg overvejer også at skulle have en motorsav og en kant klipper fra samme mærke hvis kvaliteten er i orden.

Hej med jer. vi har lige købt et hus med 3000 m2... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kassereren Hvis de sælger en sneskovl til den burde den så ikke kunne klare det? Ellers hvordan finder jeg så ud af om den kan klare det?

Jeg var inde på Flymo/Partner's webside og der fandt jeg ikke noget der underbygger at maskinen er konstrueret til montering af sneskovl/dozerblad.

Hvis importøren eller fabrikken ikke udtrykkeligt angiver at traktoren er konstrueret til formålet, bortfalder garantien. Et hydrostatisk transmission hører ikke til i den billige ende af skalaen.

Med hensyntagen til den stagnerende økonomiske situationen, skal du sikre dig at forhandleren ikke blot prøver at binde dig noget på ærmet. I praksis er garantien ikke det papir værd den er skrevet på. Tag et smut ud på værkstedet og spørg folkene der. De ved hvad de snakker om, for de er de første som står for skud når kunden er utilfreds med materiellet.

Det vil være ærgerligt hvis du køber noget der ikke opfylder dine forventninger og  behov.


Mvh. Christian

Jeg har spurgt butikken "davidsen" som vil kontakte partner i dag for at være sikker på om den kan klare det eller ikke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis