BundMaling

Er der nogen der kender denne bundmaling ?
http://www.handyhandel.dk/index.php?productID=156

Det er en umiddelbart god pris : 0,75 l = 168,-
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det må du betragte som et nej..
Den ser svensk ud. Mon den indeholder noget gift som vi ikke må bruge i danmark. Jeg har lige læst en artikel om forbudt bundmaling som, hvis det bruges, kan få lukket havnen hvis det opdages i kontrol.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Nej, til at du kender det ?

Troede svenskerne havde starmmere regler end i dk. Har hørt at dk har en speciel tllladelse til noget specielt farlig / effektivt bund maling, som man f.eks ikke kan komme igennem Gøta Kanalen med. Da det kan forurene deres vand i kanalen
øhh nej jeg kender det heller ikke og har aldrig set det være med i nogle test.

Svendborg

Når jeg nu har renset det gamle bundmaling af bunden, kan jeg så "bare" smøre bundmaling på bunden eller skal der forbehandles eller efterbehandles med yderligere et middel ?
Glemte lige at høre hvor mange liter maling jeg ca skal forvente at bruge på en 17 fod motorbåd
Annonce
Jeg har en langkølet sag på 32 fod. Den slugte 3,5 L sidste år. Der var på forhånd primet med platinprimer, og jeg brugte en lammerulle for at strække bundsmørelsen. Mange var skeptiske over det tynde lag, men der var ikke så meget som en plet på bunden ved optagningen.
Du har halv længde og ingen køl så du kan sikkert nøjes med en liter.

Svendborg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også