Garmin 2010

Hej venner Har en Garmin 2010 kortplotter ombord, men kan ikke finde min danske version af brugsvejledningen, ved nogen af jer, hvor man evt. kan downloade den????
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du er heldig og har kvittering kan du få den hos din garmin forhandler. *Fandt dette på deres hjemmeside

Jeg mangler min danske manual - hvad gør jeg?



I fald der ved leveringen af dit produkt, ikke medfulgte en dansk brugervejledning, kan denne rekvireres vha. forhandleren ved forevisning af kvitteringen. Dette gælder også hvis du efterfølgende mister manualen.

Garmin Danmark beklager de gener der måtte være forbundet med ovenstående.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

hej g.o.m. Havde jeg godt set, og har også kvittering, det var bare nemmere, hvis man lige kunne downloade den, man kan jo den engelske og den franske, men tak for hjælpen
Du kunne jo lade Google oversætte den for dig, så vil du sikkert også få dig nogle gode grin.
Hej håndværker. Ja også dette har jeg prøvet, og ja, der er mange gode forslag, men har været på "færgen" og har fundet min danske vejledning/manual. Mente bare den skulle være herhjemme, men ak, den var, hvor den hørte til, så alle problemer løst, men tak for jeres velvillige hjælp alle sammen. Håber jeg en dag kan hjælpe jer. Jeg er automekaniker såe ????????????
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis