hjulbolte til peogeot 205

Jeg mangler nogle hjulbolte til en Peogeot 205, jeg ved ikke hvor gammel, men vil skyde på at den er ca. 20 år gammel

Jeg skal bare bruge dem til at kunne skrue hjulene på så den kan blive slemt op på et fejeblad(og skrottes), så det eneste der er vigtigt er om gevindet er det samme, længde og andre variationer er underordnet

Er alle ens i geving, så jeg bare kan finde nogle tilfældige?

Venlig hilsen

Klaus

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det en af de her 'Skrot bilen, alt købes', der kommer efter den? Så prøv at forelægge dem problemet, de har måske nogle liggende, de kan tage med. Det tager jo ikke mange minutter, lige at smide 2 bolte i hvert hjul, når han henter den.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Ja det er sådan noget ligende!

Jeg ville nu helst have tingene klar til de kommer og afhenter, så jeg ikke skal se på hans sure fjæs fordi han skal vente 10 minuutter

Problemet er at de jo står i Grevinge og jeg jo bor i Greve og jeg kommer ikke lige forbi hver dag, så det ville være godt og have nogle bolte med når bilerne bliver afhentet

Der må være nogle der ved om det er nogle standart mål, så jeg bare kan finde en hugger hvor jeg kan hugge nogle fra :)

Venlig hilsen

Klaus

Længde og vinkel er helt sikkert ikke ens på alle 205 men det kan du leve med. Gevindet tror jeg ikke vil give problemer. René
Gevindet er 12mm, stigning 1,25. Til forskel fra de fleste andre, der bruger stigning 1,5.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis