Roundup

Hvor kan man købe Roundup på nettet ? Mit lokale byggemarked er ret dyre med det, så jeg har, forgæves, brugt Google til at finde noget på nettet.

Mvh. Frank
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke hvor du kan købe det på nettet, men hos den lokale grovvarehandel kan de købes lidt billiger end i byggemarkedet. Der er eks. land&fritid (DLG) i Aarup eller Ringe.http://www.landogfritid.dk/Landkort/

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Du skal måske ikke lede efter "RoundUp" da det bare er handelsnavnet på et ukrutsmiddel fra firmaet "Monsanto". Det du skal lede efter er navnet på virkemidlet i kemikalieblandingen og her hedder det " Glyphosat  " Der til kan der være andre kemikalier i produktet.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Hejsa Frank

Nu kan jeg se du bor i broby kommune og der burde være rig mulighed for at skaffe sig den slags billigt.
Som hr Olfert korrekt siger er aktivstoffet i round-up glyphosfat. Og når blot man ved det åbner der sig mange flere muligheder.

Fx.
Jablo eller glyphanova.

De kan begge købes i grovvarer butikker som fx SAB i nr. broby. (hvis de handler med private og butikken ikke er lukket. Det er et par år siden jeg boede der) Ellers er der kæden af butikker der hedder Land & fritid. Jeg handler ofte i den i ringe og der er det ret billigt som FWM foreslår. (den ved Aatup ligger tæt vede mototvejen så det kunne også være en mulighed hvis du kommer der) Købte en liter glyphanova for et par hundrede kroner og det er meget mere koncentreret end det du køber i Silvan. Der har du til RIGTIG lang tid hvis du overholder blandingsforholdet
Ja, så lærte man det. Jeg vil prøve om jeg kan finde SAB i Broby eller i Ringe. Tak for hjælpen !
og husk at kontrollere deklarationen for at se koncentrationen af glyphosat og sammenhold med prisen. Sidst jeg besøgte dem uden h'et bemærkede jeg, at de havde to forskellige glyphosatmidler. Det produkt med den laveste koncentration af glyphosat kostede mest ....

så det er ikke kun hos kommunerne, at prisen på vand varierer ;-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis