Hammerite

Er startet med at male med Hammerite på mit ståldæk på min båd, nu ser jeg at der findes 2 forskellige typer. En til "Direkte på Rust" & en til "Direkte på Galvaniseret". . Jeg er begyndt med "Direkte på Galv", hvorpå der desuden også står at det kan bruges til rust. Det lyder nærmest som "Direkte på Galvaniseret" er noget ekstra sommalingen nu kan. Er der nogen der kan bekræfte dette ? . Kan jeg mixe de 2 typer, da jeg har fundet "Direkte på Rust" til 199,- for 1 liter, hvilket er super billigt ? Jeg har givet 259,- for 750 ml "Direkte på Galvaniseret", hvilket svarer til en liter pris på over 340,- . Efter lidt søgen på nettet for at finde det billigst muligt er jeg stødt på et andet mærke, der tilsyneladende skulle være fremstillet af gruppen bag Hammerite......men men Er sgu lidt skeptisk mht kvaliteten. . Prisen er 499,- for 2,5 liter, hvilket jo er samme pris som billigste Hammerite. Er der nogen der kender dette mærke og dets kvalitet ? . Har vedlagt link. http://www.pricerunner.dk/f/709/Byggematerialer?search=hammerite&q=hammerite&ref=redirect
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ved ikke lige hvad der er sket med teksten, sorry

Nej og placeringen af dir indlæg....

 

Er du sikker på det vil holde. Jeg bruger hamerite på vores gelændere her hjemme, de er ikke rustne, og helt rene/affedtede inden jeg maler.

Men der skal bare ingen ting til så springer det af af i flager. Jeg ved ikke med kvaliteten af dette produkt, jeg syntes bare ikke det er så fantastisk, når man maler direkte på jern der ikke er rustent. Måske rusten vil holde på malingen

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også