Benzindyserne

Kan det forekomme at en benzindyse ud af 4 kan forbrænde dårlig. Der med mener jeg, om en benzindyse kan blive defekt og skal skiftes, mens de andre 3 fungere fint.
M.v.h.
alte 

<p>&#160;</p>
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det sker tit det er meget normalt hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"

Er de nemme at skifte, og kan man købe dem en for en...
alte

<p>&#160;</p>
Må man skifte rundt på dyserne eller giver de forskellige mængder??
Alte

<p>&#160;</p>
Hej
De er meget nemme at skifte som regel kun en eller to skruer og et elstik, men man skal passe på pakningen ( Oring ) - alle fire dyser er ens og burde give samme mængde hvis de er i orden men hvis det er på grund af dårlig motorgang hjælper det sikkert ikke da dyserne jo sidder i indsugningen hvor alle grenrørene har forbindelse til hinanden bagud og det er heller ikke dysen der forbrænder på en benzinbil
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Det er fordi jeg kan se at den ikke forbrænder helt rent på en af cylinderne. De andre tre tændrør ser fine ud!! Det du siger, er at jeg ikke kan bytte rundt for at se om den ene dyse evt har en fejl?? Jeg havde jo tænkt, at jeg så vil kunne se en ændring på tændrørene, at den dårlige forbrænding fuldte den dårlige dyse !!!
M.V.H
Torben
Ps: jeg har bytte rundt, nu vil jeg prøve at køre en par dage for at se om tingene har ændre sig.

<p>&#160;</p>
Annonce
Det kan vel også være et af tændingsmodulerne der er defekte?
Jeg har skifte: flowmeter, gasspjæld tomgangsregulator/stepmotor. spole og vandføleren. Hvor sidder tændingsmondulet på en Ford E 1,8 st.car fra 1997.
M.V.H
Alte

<p>&#160;</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis