søger et hurtigt svar ang fælge

hejsa

passer fælge fra en Nissan Micra fra 99 på en vw jetta fra 90?

hilsen mikael
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vw jetta? umiddelbart er det vel samme størrelse som vw golf. 4*100mm i boltafstand, indpresningsdybde
også kaldet ET på en 40mm deromkring. ET står på fælgene et sted,typisk indvendigt,boltafstand måles med skydelære (evt stållineal,tommestok)

Prøv da og google lidt om der er noget vw og nissan forum. Der kan man tit finde de ønskede mål i andres svar på div. tråde.

 Mvh Henrik

Gjorde det lige selv. Kig her : http://www.nysynet.dk/hjuldata.htm

Så vidt jeg kan se var der godt nok kun micra fra 85-93. ud fra den kan de godt gå på,centerhullet er 2mm større på micra end jetta så du skal have styreringe på. ET er der 2mm forskel Henholdsvis 38 og 40mm. Det betyder ingenting og er inden for grænsen af hvad man må.

 Mvh Henrik

Og vupti! I samme tabel står der nissan micra 85-93 men også k10-k11. K11 er årgang 93-2002 så den er vist god nok.

Google forever ! !

Mvh Henrik

 Mvh Henrik

så det betyder at jeg så kan mine fælge af og sætte hans over på min?eller skal jeg have fat i de styreringe?og hvor får jeg fat i dem?

ja jubii får google
Dem der ville jeg holde mig fra,helårsdæk i den størrelse til dine nuværende fælge kan gøres for 1500,- eller sådan noget. også er de ny.
De medtagne stålfælge på de billeder der er ikke 500 dask værd. Det er heller ikke sommer men helårsdæk.
Samtidigt mener jeg at de der tyfoon er noget regummireret biks. Gode nok når de er nye,men de blir
nemmere lidt urunde/skæve når de ligger end andre dæk. Oveni er det billige dæk og de har samtidigt tendens til at springe et sted eller to i karkassen efter et par år,og det kan du ikke se medmindre du har
erfaring med hvad du skal kigge efter.

Du finder ud af det når dit rat ryster eller hopper når du kører også er det forsent

 Kan se DOT mærkningen på det ene billede,der står 4805 så de er 3,7 år gamle, derefter 1 år på lager et sted og på med dem for 2,5år siden.

DOT 4805= uge 48 år 05

Min mening!! NIX NIX spild af dine penge

Mvh Henrik


 Mvh Henrik

okay,tak for det.så hopper jeg fra de dæk,lækkert med hjælp her inde fra,tak Henrik
finder nok nogen andre.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis