Tanke & Vrøvle tråd

Hensigten med denne tråd er at her kan vi komme af med det vi ville have sagt i en andens tråd, lad det blive en suces
30 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Da jeg aldrig kommer med noget vrøvl, kan jeg selvsagt ikke bidrage! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Skal man så fortælle hvilken tråd man gerne ville have skrevet det i. Eller skal man bare smide en kommentar og lade det hele blive sort snak?

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Skrevet af Håndværkeren den 17-05-2009 17:14
Hensigten med denne tråd er at her kan vi komme af med det vi ville have sagt i en andens tråd, lad det blive en suces


Suces og suces

Jeg vil da godt prøve...

Jeg læser LDS var dag, gange flere, super forum.

Jeg har engang eller flere, hidset mig op over dine meninger og udtalelse håndværker, men lige så tit, kommer du jo med udtalelser og viden som bare siger spar to.

Når det er sagt, tror jeg at det er vigtigt at man husker på hinandens, forskellige persoligheder og evt. særheder.

Eller hvad?
Skrevet af Næstformanden den 17-05-2009 20:42
Skal man så fortælle hvilken tråd man gerne ville have skrevet det i. Eller skal man bare smide en kommentar og lade det hele blive sort snak?

Næstformanden
Ja det ville måske være en ide

Annonce
Skrevet af nosi den 17-05-2009 20:59
Skrevet af Håndværkeren den 17-05-2009 17:14
Hensigten med denne tråd er at her kan vi komme af med det vi ville have sagt i en andens tråd, lad det blive en suces


Suces og suces

Jeg vil da godt prøve...

Jeg læser LDS var dag, gange flere, super forum.

Jeg har engang eller flere, hidset mig op over dine meninger og udtalelse håndværker, men lige så tit, kommer du jo med udtalelser og viden som bare siger spar to.

Når det er sagt, tror jeg at det er vigtigt at man husker på hinandens, forskellige persoligheder og evt. særheder.

Eller hvad?
Jeg indrømmer blankt at jeg er en èner, måske derfor jeg stadig er ungkarl (har dog tidliger været "straffet" )

Skrevet af Håndværkeren den 18-05-2009 09:07
Jeg indrømmer blankt at jeg er en èner, måske derfor jeg stadig er ungkarl (har dog tidliger været "straffet" )



Hellere en original end en kopi! 

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Nu her i den seneste tid har nogle af dem der er at betegne som Danmarks fremtid, bedt os LDSér om hjælp til deres eksamensopgaver mm Det ser jeg lidt som en anerkendelse af den viden vi alle her inde ligger inde med src=/DesktopModules/NTForums/themes/LDS/emoticons/ermm.gif width=20 height=20> Så på lidt jævnt dansk, så bygger vi den danske fremtid

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hvad sker der for alle de reklamer i tv for afføringsmidler, anti-diarré midler og produkter til det kønne køn mod tørhed og udflåd i de nedre regioner?? Hvis man har behovet køber man vel noget...
Du er måske slet ikke dine behov bevidst!
Så er det da glimrende at blive gjort opmærksom på at man evt. ikke er kommet af med møget i 14 dage. Det kan sikkert gå grueligt galt, hvis det bliver ved.
Den specifikke viden om de kønnes nedre regioner, er måske noget jeg lige så gerne ville have været foruden.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis