udvendige riller i gevær løb Urup 831 6950 14-05-2009 23:44 Jeg skal til at renuver et geværløb hvir der er fræst nogle rille i jeg vil have væk.Det er er 1 mm dybe og 40 mm lange...kan jeg putte kemisk metai i og efter få den bruneret ?? Jeg skal til at renuver et geværløb hvir der er... Vis hele indlægget 14 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
nallerplys 264 9610 21-05-2009 08:20 Hej Urup! Så fik jeg hørt min svoger om emnet. hvis det er i bunden af piben risikerer man at lave det han kalder en "sæk". Dvs. løbet udvider sig pga. trykket og evt på et tidspunkt springer lige i hovedet af dig. Nu har han jo ikke set det,heller ikke jeg, men han mener samtidigt det vil blive svært at skjule. Derudover er det en opgave for en våbenmager der ved hvad der skal til Mht. hærdning, omhærdning osv. Det kan ikke betale sig at give penge for det,skulle være noget billigere at anskaffe en ny pibe til sådan en. Han sagde det ikke var så dyrt igen. Mvh Henrik Mvh Henrik
twincam 9 3790 06-11-2009 04:13 de riller er vel til montering af kikkertsigte ...de er standard som regel Hellere slå en mand med briller end med et brædt.!
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her