Geringssav DW713

Hej

Jeg har set nævnte geringssav DW713 hos Prishammeren til 2000,- Det er virker umiddelbart som en god pris.
Jeg kan bruge den til en terrasse og senere et skur+en låge.

Er det et fornuftigt køb? Nu er der ikke noget udtræk på, men kan ikke helt gennemskue, hvor vigtigt det er.

http://www.prishammeren.dk/shop/dewalt-professionel-kap--1237p.html

Pfht Karsten
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en og den er okay, men kan kun benytte til mindre brædder og reglar.
Kan ikke tage en 6" i 45 grader.

Men ville helt klart ikke købe en igen, så heller smide de 300-400,- mere og få en med udtræk.
Hmm, skal du give så meget for en dewalt...

Bosch laver også en fornufig kapsav, burde være til at finde i det prislejde.
Carl-ras har også fornuftig pris på DeWalt DW777 http://www.carl-ras.dk/e-shop/el-vaerktoejogtilbehoer/afkortersaveoggeringssave/afkorteregeringssave/afkorter-oggeringssavdw777/ læg 700 mere og du kan få tilhørende bord med.

 

Enig, det er ren fornøjelse at have bordet når der skal skæres lang emner og der skal skæres mange i samme længde ... der er meget tid at spare. Samt kan man bare mærke at det er kram der holder i mange år!

 

Ja, vi har også flagskibet inden for kapsave nemlig festools kapex 120


Denne maskine sat på det store bosch bord er en drøm af benytte.

Unaset hvilket maskine det er, så er et dewalt eller bosch klapbord, helt klart det der gør maskinen kan skære præcist og hurtigt specielt hvis man benytter længde stoppet på bordet.

At benytte en kapsav på gulvet, hvor man skal ligge og klodse tingene op for at få et præcist snit duer ikke, specielt ikke ved montering af lister og paneler.

Tak for input.

 

Vi hoppede vist i prislejet. :-) DW777 uden/med bord 3000/4500.

 

Men jeg kan forstå på jer, det er et fornuftigt køb med en 777.

 

Mvh Karsten

Jeg kan da finde ud af hvad jeg kan få presset en DW 777 ned til i pris, hvis det har interesse ?

Ellers kan vi måske finde ud af en god pris, hvis du var interesseret i den DW 713 jeg har.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis