Er denne bosch noget værd ?

Hej.
Er denne Bosch noget værd ?
http://www.prishammeren.dk/shop/bosch-akku-bore--skruemaskine-1278p.html

- skal bare bruge den til normale bore/skrue opgaver.    

Mads G. N.
31 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
absolut

3 års garanti på blå serie er også værd og tage med
lion teknik dvs lad op idag og den har samme batteri styrke om 2 mdr ingen selvafladning som på nicd/nimh

56nm ved jeg ikke om er nok til karm skruer ,selv har jeg en blå gsr 14,4 ve2 den er på 75nm og den kan klare tag skruer

men igen afgører det hvad den skal bruges til og om det kun er et par gange om måneden den skal frem i lyset .

igivet fald ville jeg nok anbefale en i grøn serie ,der er også maskiner med lion batterier . 

bemærk i linket står der løs enhed ,det kan forståes som det kun er selve maskinen excl batteri+lader det passer også med prisen

gsr 14,4 ve2 kan som alternativ absolut anbefales men den er ikke helt billig
Og så er 2 batterier helt sikkert at foretrække. Med et batteri går det op i hat og briller, og skal du efterfølgende købe ekstra batteri bliver det dyre
precis ,300 koster det oveni
min maskine var med 2 stk 2.6mah nimh batterier og den eneste lille ulempe er om vinteren og man bruger den udendørs så holder strømmen ikke kommer den så ind i varmen igen så er strømmen tilbage men det er så en af ulemperne ved den type batterier .

jeg har en guide jeg har fået fra bosch i kan få den fortæller om fordele/ulemper ifh til nimh og nicd batterier

læg jeres mail og jeg sender den gerne
Annonce
Skrevet af cobban89 den 13-05-2009 21:12
[email protected] du må godt sende sådan en guide forbi mig.
Så er der post til dig

hvad med Hitachi, er det noget værd ?

Bosch er noget lort.

Jeg er færdig med Bosch, dårlig kvalitet og lidt for hobby agtigt.
Køb makita der får du mest for pengene..

ame

Jeg har selv et sæt af det grønne.. der fik jeg 2 akkumaskiner, en med 2 gear, og så en med 1. til med fik jeg oven i 1 akku hækkeklipper og 4 batterier for 1100kr. den grønne serie kan jeg rigtig godt anbefale.. den serie har jeg kørt med siden 98 og jeg har aldrig haft problemer med dem.. hvorfor købe den dyre til dit hobbybrug? har prøvet en del andre mærker, men de er alt alt for tunge hvis man skal gå med den mange timer.. derfor hælder jeg til bosch.. selvom mange synes godt om makita, synes jeg det er det tungeste lort der findes, og når man har gået med sådan en maskine i 1 time er ens arm totalt ødelagt..

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis