Tråden er låst

logitech trådløs tastatur

annuleret

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja så får jeg jo nok ørene i maskinen hos JørgenE !
Ondt i røven NÆH, det undre mig bare hvorfor du ikke benytter dig af den blå avis eller Gul og Gratis, men det må jo være fordi at du der skal betale for dine anoncer. Her kan du tjene ekstra for du har ikke anonceudgifter. Ville det så ikke være mere reelt af dig at du støttede Admin = JørgenE og AllanE med en banner anonce, så kunne du have din egen webside med alt det du har til salg. Og så kunne det endda tænkes at jeg fik lyst til at handle med dig.

V.h.  Håndværkeren
Jeg har på intet tidspunkt udtalt mig om at du henter dine ting på Lodsepladsen, Næh at du fare sådan i blækhuset skyldes nok at du lige nu er knotten på mig (lad det nu ikke ødelægge resten af din dag)
At gå til mine forældre er nok lige sent nok for mit vedkommende. Men indrømmet jeg kan være en strid karl, jeg har det dog ikke hjemmefra.
Men nu skal jeg i fremtiden nok lade dig værer,så du ikke får flere sure opstød p.g.a. mig
Annonce
Skrevet af Håndværkeren den 13-05-2009 21:39
1)Jeg har på intet tidspunkt udtalt mig om at du henter dine ting på Lodsepladsen,

2)Næh at du fare sådan i blækhuset skyldes nok at du lige nu er knotten på mig (lad det nu ikke ødelægge resten af din dag)

3)At gå til mine forældre er nok lige sent nok for mit vedkommende. Men indrømmet jeg kan være en strid karl, jeg har det dog ikke hjemmefra.

4) Men nu skal jeg i fremtiden nok lade dig værer,så du ikke får flere sure opstød p.g.a. mig
1)
HåndværkerenBrugeren er offline

Indlæg i alt: 5406
Lokation: 6470

13-05-2009 16:34      Citat Besvar Anmeld 
Øh ! var det ikke den du gav 50,00 Kr. for henne på genbrugen

Ordet genbrugen er = på vores breddegrad genbrugs pladsen så den kan vist ikke misforståes  ganske vist kan man på nogle pladser købe/bytte sig til ting men ikke der hvor vi kommer der er det ikke tilladt og kigge dybt

2)jeg er ikke knotten personligt på dig men mere udtalelser som fx ovenstående .

3)Ja det er jo nok desværre for sent og rette op på

4)sure opstød skal der nu meget til for ,prøv og bemærk en lille ting ,i de indlæg du laver hvor du svarer på folks spørgsmål der går jeg da heller ikke ind og blander mig i hvad du  anbefaler af løsninger ,man kan have en mening men den holder man for sig selv .

Vi har været igennem det en gang før kære "Håndværkeren.

Alle private kan sætte ligeså mange ting til salg som de har lyst til såfremt det er af privat karakter.

Derfor må jeg bede dig igen om ikke at chikanere disse brugere af dette Køb/salgsforum, som alle er meget velkomne.

Det bedste råd er, at kan du ikke lide hvad der er til salg, så lad det være i fred. Du behøver jo ikke at købe noget overhovedet.

Mvh. JørgenE
jørgenE. binko. der figt du skovlen under symanden og oliebrænderen.?

Hej Hans2hansen

Jeg fik aldeles ikke skovlen under nogen. Det var blot en præcisering af, at netop dette forum jo er for brugerne der vil sælge noget, så de ikke nødvendigvis skal bruge DBA, hvis det er tilstrækkeligt her. Det er i alle de andre forum vi ikke vil have reklamer, og der er Håndværkeren skam god til at gøre mig opmærksom på det, for vi ser jo desværre ikke alle indlæg mere. Det måtte jeg stoppe med for et par år siden, da omfanget blev for voldsomt.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis