tomos quadro

Hej alle sammen da jeg har købt en tomos quadro og godt kunne tænke mig at tunne den, men ikke kan finde så meget til den vil jeg lige høre om rygtet med at puch maxi dele passer på tomos quadro. passer det ? for så kan jeg bare tage tun fra min puch.

Mvh frederik.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
noget af det passer.. en cylinder til en ms eller vz kan du godt få på, men så skal du bruge karburator og topstykke fra den også.. jeg har en hel del til en quadro liggende, blandt andet en komplet blok med krumtap og det hele.. det eneste der mangler på den blok er cylinder, top, karburator og dæksel for svinghjul. så har jeg også en baglygte og det på forlygten med speedometer.. hvis det er noget så skriv li.. bor på nordfyn..

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

Skrevet af Zivas den 14-05-2009 07:26
hvad skal du have for blokken med krumtap og det hele jeg har nemlig selv cylinder,top,karburator og dæksel.

du får komplet motor uden cylinder, topstykke, karburator og dæksel fra svinghjul.. hovedlejerne skal nok skiftes, men har da af og til drykket olie ned i krumtaphuset, så skulle mene den kunne køre som den står der..  og så får du baglygte, forlygte uden glas og det der sidder over lygten med speedometer for 500kr hvis det var noget..

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis