Hvad sker der?

Hvorfor arbejder siden pludselig så umådelig langsomt?
Er det min PC der er noget galt med? Andre sider virke normalt!
Det er dog noget også andre hjemmesider undertiden "glimrer" ved.
Min nysgerrighed tilsiger mig at spørge om, hvad der forårsager sådanne pludselige nedsættelser af hastigheden.

Med venlig hilsen
ktm

 

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej også sløv forbindelse her, når man går fra læst indlæg tilbage til forum så går der en krig og i firefox står der på bundlinjen
tilslutter til adserver.adservinginternational.com
??

Steen
...og er det noget I har oplevet en enkelt gang, en gang i mellem eller hele tiden?

Mvh. AllanE
Det svinger meget. Her i eftermiddag gik det rigtig fint, men er sløvet noget ned igen til aften.
Mange gange kommer den sorte baggrund op og der går en rum tid, før der sker noget. Andre gange sker der ikke andet end at den gamle side blot står og så efter nogen tid skifter det ret hurtigt.
Jeg tog tid på det i går, og der gik almindeligvis 35 sekunder, før den rekvirede side var klar.
Det var så hver gang, jeg ville skifte, og efter en halv snes gange holdt jeg inde.
Det er absolut ikke ofte jeg har oplevet det, hvorfor jeg af nysgerrighed spurgte :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Næh nej, så skulle det jo gælde for alle sider, som man bruger. Andre sider kører fint, men kun LDS, drillede d. 12/5. Nu er der ikke noget galt.
Jeg var bare nysgerrig efter at vide, hvad der sker, når en eller anden side pludselig bliver så umådelig langsom.
Det er ikke kun LDS, der af og til bliver langsom.
Hvis det var alle sider, der blev langsomme, ville jeg også dømme min forbindelse til at være synderen. Det sker også, men så klarer en genstart problemet.
Her kommer der nok aldrig den slags moderniteter, idet jeg bor i et udkantsområde, hvor det øvrige samfund har glemt os her ude på Lars Tyndskids Mark, undtagen når der skal kræves skatter og afgifter op! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Det samme problem forefindes her.... Og bor inde i byen.
Den var irriterende langsom forleden, og gav også op. Andre sider virkede fint.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Lige netop det her problem skyldes lange svartider hos dem der viser bannerreklamerne i toppen. Det afsløres af statuslinjen, som SHT skriver om: "tilslutter til adserver.adservinginternational.com". Siden er langsom fordi den venter på deres server.

Det er selvfølgelig uholdbart og jeg sendte tidligere på ugen en forespørgsel til dem for at høre om der er problemer med deres servere. Jeg regner med at de retter op på det snart....Skriv MEGET gerne hvis I oplever det igen.

Mvh. AllanE
OK, det var da en forklaring, der er til at begribe.
Fantastisk at det er reklameudbyderne, der ikke kan holde orden på deres sager.
Så forstår jeg bedre, når man dribler ind i problemet på andre hjemmesider med bannerreklamer.
Kan man ikke give reklamerne en sekundær prioritet, så de bare kommer op, når de får snøvlet sig færdige?
Nå, hvem skulle så gøre sig lystig ang. min forbindelse??? :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Til Kmt.
Jeg bor selv der ude hvor krager er vendt inden de nåede her ud, men der var bred enighed i "Sognet" om at sådan noget ville vi bare have. Det var så masivt et ønske at vi fik det længe før mange andre småbyer her på als.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis