Hej-dav og godag 
Er ny her på forumet og har en række blandede spørgsmål men de fleste omhandler computer så derfor har jeg valgt denne kategori af forumet!
1. Er der nogle specifikke regler her på forumet?
2. Skal ud og købe ny computer men det er efter hånden et stykke tid siden jeg har rodet med det møj så jeg ved ikke helt hvad der er up-to-date, men jeg har kigget på denne: http://www.wupti.com/Produkter/1459593_(Wupti2).html?utm_source=kelkoo Er den helt ude i skoven eller er den fin til studie og let- til middel billedredigering og i værste fald emulering af Nintendo 64?
3. Nogen der kan anbefale en taske til #2? Skal helst være en hardcase der kan bæres som en messenger bag, eller ryksæk med mange lommer og gode muligheder for at opbevare mange andre ting, til under 500Kr. Hvis det med hardcase ikke kan lade sig gøre er der så nogle forslag til gør-det selv løsninger?
4. Er det muligt at koble 2 computere sammen via et direkte link fra ethernet ingang til ethernet ingang? Hvis ja hvordan? Hvis nej hvilke løsninger er der så?
5. Findes der et program der kan lægge et andet program oven på et tredje program der køre i fullscreen? Altså f.eks hvis man spiller Counter Strike og gerne vil have et lille vindue der viser film uden at man behøver at minnimere spillet.
Det var vidst det hele og håber at der er nogle rare mennesker der har tid og lyst til at hjælpe 
- Here I was, just enjoying my Second Amendment rights, and you people have to freak out on me!