Støbning af gulv

Hej skal have støbt gulv på mit badeværelse -

Så hosjem og fix de har nået der hedder støbebeton 0-4mm mpixo eller sådan nået . Der stå på pakken til støbning af mindre fundament og fliser og gulve.

Kan jeg bruge det til at støbe mit gulv med ( Der skal gulvvarme i vandbåren)

Kan jeg bruge det rent eller skal det blandes op med nået.

Hej skal have støbt gulv på mit badeværelse - Så... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Om han støber 8 eller 10 cm gør ikke den vilde forskel..han skal stadig bruge MANGE sække af 25kg..
Som Fiafgt siger, så forsvinder varmen ikke hvis der er isoleret ordentligt, men det tager længere tid når du justerer på varmen, og slukker den. Til gengæld kommer der så bare varme i længere tid efter du har slukket. Og husk ikke at tænde gulvvarmen før omkring 3 uger efter du har støbt.. Og jeg ville også vælge grus og cement..

Med venlig hilsen

Thomas Nielsen

Jamen så må det jo nok blive grus og cement, Jeg kan vel bruge støbemix og cement ik har lige fået et godt tilbud på 1500 kg støbemix. Hva blandings forhold skal jeg bruge der . Støbemix / cement
Ifølge Portland til brug ved indvendige konstruktioner eller som underbeton til slidlag, klinker, osv. anbefaler de:

cement/sand/sten:  1/2,5/3,5

cement/støbemix: 1/5

De nævner dog at støbemix blandinger kan være meget forskellige fra leverandør til leverandør. Så dette kan måske have indflydelse på mængden af cement.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis