Jeg er mig

Nu har jeg blandet mig i debatten i de sidste 1½ år.

Næstformandenden advaret en ny bruger for et år siden, og den advarsel skal komme vidre. www.lds.dk   er er direkte afhæing,  alle pas på

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

men det er et godt forum.

og jeg ved også at når fruen  skal have en ny :kald hvad i vil: men skal det laves af en skræder så  er der en her.

og  så er jeg lige glad med om i syntes om mine råd. MEN  jeg kommer stadig tilbage.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Flemming, du må præcisere lidt mere, hvad det er for en tråd du vil vise os. Det er uden tvivl guldkorn, men dit link virker ikke på min puter :(

Med venlig hilsen
ktm

Undskyld hvis at det er lidt rodet, havde vist fået et par stykker for meget. Det er i hvert fald det mit hoved siger idag. Linket er www.lds.dk og pas nu på der ude. nu sidder jeg med fulde syge og drikker kaffe og tænker kun på hvad er der sket på LDS.dk. Det er ikke altid til at komme i gang med det der skal laves hjemme, for der er måske en der har brug for min hjælp.

Mvh.

Flemming

Øøøøh hik!   

Mvh Henrik

:) , det var også den tanke jeg fik, da jeg læste dine indlæg her i tråden. De faldt lidt uden for din sædvanlige stil og stavemåde! :)
Har selv prøvet det!! :)

Med venlig hilsen
ktm

Nogle mennesker får de bedste ideer mens de er lidt plimmelim!

Jeg har selv løst alle verdens problemer ved flere lejligheder... Dog uden at få det skrevet ned...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis