nada lys i instrumentbrættet

Hej alle sammen

her for 2-3 dage siden gik lyset i mit instrumentbræt . og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skifter det eller hvad der er i vejen.

nogen foreslag ?

har foresten en Peugeot 106 1.6 XSi fra 1994 hvis det gør nogen foreskel
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv da lige instruksbogen,der er en oversigt over sikringerne. Kunne bare være en af dem :-)

Mvh Henrik

Vil da lige prøve det .
Men det er lidt sent lige nu . så gør det imorgen
har lige været nede og kigge på sikringerne . men det var ikke dem .
Hvad kan det så være ?
kan det tænkes du har en lysdæmper der måske er blevet skruet ned eller evt er gået??
har prøvet at stille på den. og det gav ingen effekt. selv da lyset virkede. så ud fra det tror jeg nok det er pæren der er gået .
så kommer spørgsmålet . hvordan skifter jeg sådan en?
Annonce
Hej Icedman Nemmest - ned på biblioteket og lån "Haynes Rep.håndbog" for din peugeot - der er beskrevet hvordan du får speedometeret ud og skifter de sikkert 2 lamper Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
skal da prøve det ... men jeg skal jo så også lige finde ud af hvilke pære jeg skal bruge .
Det er som regel ikke svært at pille speedometeret ud af en bil,men Haynes kan være en god hjælp hvis der for eks. er noget med nogle "snap" eller andet i plasten man skal passe på ikke knækker. Eller som i
min egen toyota hvor der sidder 2 skruer man ikke kunne se før man lå på hovedet og fik kvalme samtidigt #griner#

Mvh Henrik

yeps . har kigget og fundet skruerne. mangler en tork skruetrækker og nye pærer
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis