Hurtig hjælp til Puch Maxi!

Hej.
Jeg har lige købt en Puch maxi, og det er min første knallert så er ikke lige ekspert endnu! Men i hvert fald rensede jeg lige kaburatoren i går, og da jeg skruede det hele fast igen var gashåndtaget helt "løst" altså når man gav gas blev den bare siddende, og håntaget drejede ikke tilbage..?

Hilsen Sallo, på forhånd tak! ;)
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dit kabel er helt sikkert hoppet af gasspjældet. Så skil kaburatoren igen og sæt det på.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skil din kaburator, det sker tit at kablet falder af når du samler den.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

kablet falder af?
Cylinder + top. Tændrør af, Karburator af, udstødning af, de 4 møtrikker på topstykke af, og det hele er skilt.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
hvorfor skal jeg tage alt det af?
er næsten sikker på det kun har noget med karburatoren og kablet at gøre..

Men hvilket værktøj skal man bruge til at tage topstykket af med?
Topstykke, karburator og udstødning er monteret på cylinderen med 6mm møtrikker og til dem skal du bruge en 10mm topnøgle.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af Sallo den 09-05-2009 15:01
Hvis jeg forstår rigtigt, så sidder mit kabel altså det rigtige sted..
Har lige et ekstra spørgsmål: Hvordan tager man cylinder og topstykke af?


Svar på dit ?? 2. Cylinder + top. Tændrør af, Karburator af, udstødning af, de 4 møtrikker på topstykke af, og det hele er skilt.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

oh sory ;). men hvad med de 4 møtrikker der sidder på topstykket, de er meget svære at komme til..
tror måske bare det er lettere at tage ned til thansen og spørge dem om hvilket værktøj jeg præcist skal bruge, men ellers tak for hjælpen! :)

Kan du hjælpe mig med dette problem?: http://www.lav-det-selv.dk/Forum/forumid/8/postid/144509/view/topic/
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis