Mørterlforbrug ved vandskuring?

Hej, Skal have vandskuret en indvendig væg med indfarvet mørtel og vil gerne høre om erfaringer med materiale og forbrug. Fugerne i murstensvæggen er næsten fyldt ud. Hilken type indfarvet mørtel skal jeg bruge (billigst og samtidig OK)? Hvor mange kg skal jeg regne med pr. m2? Med venlig hilen Ole

Ole
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ingen bud ?

Ole
Kig på pakken..... Der er der et ca. forbrug (ihværtfald hvis det er fra aalborg portland)..

Men er det helt vildt pisse sundt med indfarvet mørtel indendørs ???
Du har fuldstændig ret - der står ren faktisk at der bruges ca. 2 - 4 kg pr. m2 (ved lagtykkelse på 1 til 2 mm). Med hensyn til indfarvningen vil jeg gerne høre lidt nærmere om det er noget skidt indendørs eller hvad?? Kan man selv indfarve gråt tyndpudsmørtel? Mvh Ole

Ole
Skrevet af StenKrog den 10-05-2009 19:37
Kig på pakken..... Der er der et ca. forbrug (ihværtfald hvis det er fra aalborg portland)..

Men er det helt vildt pisse sundt med indfarvet mørtel indendørs ???

Hvad skulle der være af gift i indfarvet mørtel????

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg har bestemt ikke hørt at der skulle være noget galt med det indendørs.
Ang. dit spørgsmål om om man selv kan indfarve mørtlen, kan du jo bare male væggen bagefter hvis du ikke kan finde den rette farve som tyndpuds. Men det kræver jo lidt ekstra arbejde...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også