Mojn fra Sønderborg

Hej,

Jeg har lige meldt mig ind her på lds, og håber at lære en masse.

Jeg hedder Karina, er 37 år, mor til Katrine på 3år, og Laura på 5 mdr.

Vi har lige fået rækkehus som vi flytter ind i 31. juli, og det glæder vi os jo til.

Så får vi en have - og så får jeg jo brug for gode råd og tips og svar på sikkert mange spørgsmål. Derfor søgte jeg et have forum, og fandt dette.

Med venlig hilsen,

Karina Brandt
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Karina.

Velkommen til en af verdens bedste LDS sider.

Husk at hvis du er i tvivl om noget, findes der dumme spørgsmål!! Jo, der gør... Men vi driller dig sikkert bar lidt inden vi giver dig svaret ;-)

Hvis du lige står og mangler et svar, kan du bruge søgefunktionen oppe til højre. Ellers skriver du bare spørgsmålet i indlægget, Drikker en kop kaffe og læser de svar der er kommet:-)
Det er ikke altid det går så stærkt, men du vil forundres over hvor mange folk der sidder og venter på at svare på spørgsmål.
Online pt. er 188. På en fredag kl. 08.40 (Godt nok en fridag for de fleste, men alligevel...)

Håber du finder dig til rette. Og god weekend.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Mojn Karina
Jamen så velkommen her på LDS. og der er masser af menesker her der gerne vil hjælpe dig med hvad du skulle få af små problemer hen af vejen. Du har dog også dine naboer der sikkert også kan hjælpe dig lidt hen ad vejen, men det kræver at du spørger dem.

V.h.  Håndværkeren

Fra Sydals
ÆV du var hurtigere end mig Næstformand

Og Karina, den kære Næstformand har job hos Kjøvenhavns sporveje som Sporvognsskinneskidtskraberoverkontrolør
Håndværker. Det der du kan skimte ude i horisonten... Det er mig der er foran dig...!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej folkens

tak for velkomsten - nå så her er endnu en alsinger, alle tiders.

jeg har nok indtryk af at i er et gemytligt folk herinde. og ganske aktive. dejligt.

mvh
karina
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis