Ved det findes på nettet et sted !!

Er der andre som tidliger er stødt på en side under bådeforhandler eller lig, som har set at der var en gratis side med samejerkontrakt over båd, jeg har nemlig tidliger set denne side, men kan nu ikke finde den længere.
Jeg har søgt i alle søge-maskiner jeg kunne finde på nettet, og også på denne side over gamle emner, men intet er dukket op.

Hvis nogen kan huske hvor de evt har set en sådan kontrakt eller ved hvor man kan få fat på denne, så ville jeg blive meget glad for hjælpen.

mvh Ginetten.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Ginetten

Jeg ved du har spurgt før, og fået svar om at bruge søgefunktionen, men også at det ikke giver den eksakte kontrakt, men mere en masse råd.

Har du prøvet http://www.google.com/ som er en fantastisk stærk søgemaskine? (husk at krydse af, at det er danske sider du søger).

Held og lykke

Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Hej Ginetten.

Har netop prøvet min egen opskrift - skriv følgende:

sameje båd

så tror jeg den er der.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
TAk for alle rådene.
Jeg har prøvet at søge, netop som jeg fik at vide, men det gav heller det rigtige resultat, men jeg fandt nogle linkt til bådeudlejning og der har jeg skrevet til for at spørge, og jeg var så heldig at de havde betingelser og sider lige til at udfylde til eget brug, så nu har jeg en liggende hvis andre skulle stå i samme situation og få brug for en sådan kontrakt, så vil jeg naturligvis gerne være behjælpelig og sende den pr mail til jer.

mvh Ginetten.
Det lyder jo rigtig godt.

Men måske kan du ligge den ud på en hjemme side eller måske få en bruger, her fra siden, til at gøre det. Så kan det jo ligge som et gogt og brugbart link på link siden.

Venligst Njord

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af njord (den 02-08-2002).]

MVH Njord
Jeg vil da gerne have en kopi.

[email protected]

på forhånd tak.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis