gasfyr

Jeg mangler en vvs installatør til udskiftning af gl. gasfyr. lokalitet : Mellem Odense og Nyborg. Kontakt : [email protected]. Input fra panel meget velkommmen!
Hej KN

<p><strong>KN</strong></p>
Jeg mangler en vvs installatør til udskiftning af... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen!
Ja vvs, hvis jeg skulle have beholdt huset, så er vi enige. Men en skolelærer eller lign. skriftklog , vil garanteret se på årgangen på gasfyret og det nye smukke ydre og garantien----så dett!
Ja håndværker dengang vi havde en gammeldags skorsten, skulle røggassen helst være flere hundrede grader for ikke at lave løbesod og tæringer i kedlens top og når du sender så varm en mængde røggas ud i det fri er det tab på måske 20%. En kondenserende kedel afkøler "røgen" til i omegnen af 60-80gr. og derved udskilles / kondenserer den "vanddamp" der er i den forbrændte gas til vand og du holder 90-100% af energien hjemme i kedlen. Der er så bare den ulemp ved dette "vand" at gassen indeholder svovl og andre syrelignende stoffer , som iøvrigt løber ud af kedlen til et afløb . Der er også lidt faste stoffer i kedlen, som under service gerne skulle
renses ud. Når man så løber ind i hurtigkarl, der renser og servicerer en sådan gaskedl på rekordtid ,får han selvfølgelig ikke alt snulleret ud af kedlen i tilstrækkelige mængder og du har en "syregrød", som du næsten kan høre æde af din kedel. Nå men de er selvfølgelig ikke ikke sådan alle sammen. Men tid er penge og kan du lige nå en til???
Kan i ha det rigtig godt?
KN

<p><strong>KN</strong></p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis