gasfyr

Jeg mangler en vvs installatør til udskiftning af gl. gasfyr. lokalitet : Mellem Odense og Nyborg. Kontakt : [email protected]. Input fra panel meget velkommmen!
Hej KN

<p><strong>KN</strong></p>
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er nok ikke lige telefonbogen der er problemet. Det er mere muligheden for at styre uden om de mest konservative vvs´er , som vurderer at f.eks. en gasfyrsinstallation "skal koste et bestemt beløb" uanset arbejdets omfang.

Mvh KN

<p><strong>KN</strong></p>
Det er så her der skal pruttes grundigt, vvs. manden skal blot vide at han ikke er den eneste i verden. Ligner deres priser hinanden formeget er det karteldandelse, så kan du være der med rivejernet.
Husk der findes ganske udmærket solvarme og jordvarme.
vmh.
Erik
Skrevet af Esthers Erik den 13-05-2009 16:28
Husk der findes ganske udmærket solvarme og jordvarme.
vmh.
Erik
Ja min kære ven Erik, men du ved godt at der også findes steder hvor det ikke lader sig praktiserer.
At vi er en flok "idioter" der ikke kunne drømme om at indstalere varme der bruger forsile brændstoffer, er der sikkert en del der undre grundigt over

Annonce
Hej igen!
Jeg er helt med på varmepumpen, men det er vores hus fra 70 med et 20 år gammelt Nefit Turbo der skal sælges , og det vil jeg ikke byde nogen, selvom det måske er dybt godnat. Så derfor en "gasmand" uden at købe hele hans forretning. Kun et Bosh 16-3 .
Det er da hyggeligt!
KN

<p><strong>KN</strong></p>
Øh, hvad fejler bemeldte Nefit Turbo kedel?

Det er en kondenserende gaskedel - ganske vist on/off og pumpe med fast hastighed, men det kan ikke hænge sammen at skifte den før den er slidt op!
Og så vil du skifte til en Bosch kedel...? 1 skridt frem og 2 tilbage?

Ja, ganske vist ejer Bosch Nefit/Buderus, men al teknologien om kondenserende kedler hentes der og alt andet end lige har de mere erfaring på den slags...
Hej vvs`eren.
Nefit`n er blevet seviceret lovligt nu i flere år af et stort , ikke navngivet, landsdækkende firma, som desværre har været for hurtige.Kedlen har stået med meget fugtigt "nedfald" så bundplade o.s.v. er tæret væk. Og det koster spidsen af en raket at få nye dele, hvis det da kan skaffes. Men det har været en god kedel i 20 år. Jeg har lige fået tilbudt en Vaillant til 13.500 inkl. m. Montering på timeløn! Ialt anslået 18.000kr!!
Mvh.
KN

<p><strong>KN</strong></p>
Reservedele til din gamle Turbo forhandles af firmaet Milton A/S (www.milton.dk) som utvivlsomt både har delen og ekspertisen til at redde den. De laver også service og redder af og til kedler, der er dødsdømt af (ukompetente) servicefirmaer, der ikke magter opgaven. Ganske vist gør de det på timeløn, men de ved hvad de taler om - især kondenserende kedler.

Måske er den død, men prøv alligevel!
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis