Gaspjæld

Hej jeg har jo skrevet en del om min ford 1,8 16v.- at den hakker lidt i det.... Nu har jeg skiftet spole, hvilket har bevirket at den ikke falder ud på alle cylinder længere. Jeg fik lov til at prøve en stepmotor (Af autoophuggeren) for at se om det kunne tage det med at min motor går dårligt i tomgang, men det hjalp ikke. Ophuggeren mente, at det nok var spjældet som var slidt.... - hvad ulykker laver en slidt gaspjæld, hvordan mærkes dette. Er der nogen som har prøvet at skifte sådan en!!
Hilsen alte

<p>&#160;</p>
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min oplevelse med en VW (golf 3):Gasspjældet satte sig fast ,det var ret irriterende og farlig,man skulle slukke motoren eller koble ud ellers fortsat bare fuldfart lige ud.
Problemet blev løst med at ,Den aksel som spjældet satte fast på var sodet til,jeg har afmonteret,renset og smurt den,nu kan den køre uden besvær.
Nu kender jeg ikke ret meget til en ford men mon dog ikke at det er noget i denne retning
så du har ikke oplevet at den står og pluder i tomgang og tager gassen i intivaller, hvis man kan beskrive det på den måde!!
alte

<p>&#160;</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis