ny bagskærm til maxi kl

hvordan montere man en ny bagskærm på en puch maxi kl
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
På en kl er det en del af stellet. Hvis du kan finde det, så er det et skærm stykke der skal bruges. Når du så har den nye, mærker du op hvor langt op den går, og skære den gamle af. Der efter svejser du den nye i.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

jeg ved sku da godt hvad jeg skal bruge, men hvordan sætter man den fast
Det har FWM sgu da svaret på ovenfor, hvis vi skal blive i jargonen.... Den skal svejses på.
ja men hvordan. jeg fik at vide at man skal bore to huller i hver side af skærmen og så klatsvejse eller hvad det hedder i hullerne, men er ikke helt sikker på at det er rigtigt
Annonce
Skrevet af koto60 den 11-05-2009 09:54
ja men hvordan. jeg fik at vide at man skal bore to huller i hver side af skærmen og så klatsvejse eller hvad det hedder i hullerne, men er ikke helt sikker på at det er rigtigt


Hvis du gør det på den måde, vil du kunne se samlingen, og den vil ruste. Når du er igang tager det ½-1 time ekstra at lave ordentligt. Og så er der ingen der kan se at du har skiftet det.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

hvordan laver man det ordentligt
Drop bagskærmen, den er pænere uden :)

Men du kan købe en bagskærm til puch maxi kl på thansen.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis