Erfaringer med "små" våd/tør støvsugere

Hejsa

jeg har i mange år haft lånt en stor våd/tør-støvsuger, der har kunnet klare alt fra betonstøv, spartelstøv osv. Denne skulle ejermanden bruge igen -- desværre.

Jeg overvejer derfor at købe en af følgende:

Wasco 20 L (HN)

Bosch PAS 11-21 (HN)

Nilfisk Alto Buddy 15

Er der nogen der har erfaring med ovenstående, om de duer til noget, hvor tit man skal tømme dem, og om poserne kan holde til noget?

mvh
Jørgen
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den øverste kan jeg så absolut IKKE anbefale!! Vi har prøvet et par stykker ude i firmaet. Men det er simpelthen ikke til at arbejde med. En anden ting er at slangen er alt for kort.
De 2 andre kender jeg ikke.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Tak næstformand, Wasco'en er også meget billig. Næsten for billig til at det kan være sandt, men det er det jo så heller ikke.

mvh
Jørgen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Når du vil bruge dem til betonstøv, skal de helst have bankefunktion ellers stopper filteret til.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af FWM den 06-05-2009 20:32
Når du vil bruge dem til betonstøv, skal de helst have bankefunktion ellers stopper filteret til.

Ved du hvilke der har det. Jeg har prøvet at google, men jeg synes ikke der kommer noget brugbart, andet end en gammel LDS-tråd .

Men det lyder som om man måske skulle overveje en Kärcher i stedet for....

/Jørgen
Jeg kan klart anbefale :
http://www.elmodan.dk/default.asp?Action=Details&Item=408

Men det er nok liige lidt over budget..
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det har mange semi pro og ellers har pro modeller det som standart. Hvis du er meget heldig kan du måske finde en kina whana-be pro, som faktisk virker og kan holde.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af StenKrog den 06-05-2009 21:57
Jeg kan klart anbefale :
http://www.elmodan.dk/default.asp?Action=Details&Item=408

Men det er nok liige lidt over budget..

Den ser ellers lækker ud... :)

/Jørgen
Skrevet af StenKrog den 06-05-2009 21:57
Jeg kan klart anbefale :
http://www.elmodan.dk/default.asp?Action=Details&Item=408

Men det er nok liige lidt over budget..
Ak ja, jeg har skåret mange riller med sådan en på slæb..............

Denne model kan af og til findes brugt i den blå, ellers kan du tage et kig på Starmix' der er en enægget tvilling og noget billigere.
Jeg har af og til set den på tilbud i "prof" byggemarkederne.

Med venlig hilsen

Anders

Nilfisk - Uden tvivl! Jeg købte modellen lige over Buddy - Den hedder Aero. Den har nogle gode store poser og er en perfekt maskine. Buddyen er en lige en anelse for klein. Desuden har jeg ofte set Aero modellen til ca. 1000,-. Der går du ikke galt i byen!
Hejsa

jeg har faktisk fået købt en støvsuger nu, apropos dette indlæg . Det endte med en Kärcher A2204, formeldest 895,- i Bauhaus, som fungerer helt fint.

Jeg er glad for at jeg købte en der er lidt større end den mindste, da posen bliver forholdvis hurtigt fyldt. Poserne kan man dog godt tømme uden at de går i stykker.

/Jørgen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også