cd afspiller virker ikke ordentlig

jeg har en Renault megane fra 2002. Når jeg starter bilen vil cd'en godt afspille cd'en, men når jeg har kørt et stykke tid skriver den ERR cd. selvom jeg tager cd'en ud, og prøver at sætte den i igen, vil den ikke spille den. jeg har prøvet at skifte cd, men det hjælper ikke? Håber nogen kan hjælpe???

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet med en rense-cd ?
Er det den originalt monterede afspiller der er tale om, er den jo 7 år gammel.
Jeg har prøvet det samme dog med en eftermonteret Pioneer. Den begyndte også med lidt nykker,kunne ikke læse CD. Skrev ERROR over det hele og BLAH!!

Kom så til at regne lidt på det, og den var jo 8 år gammel,havde snurret ca 300000km fordelt på 2
biler. Så forlanger jeg ikke mere af sådan en!

Har din bil måske snurret xxx km på den tid med radioen/cd tændt det meste af tiden kunne det være den også var ved at være ovre det?

Mvh Henrik


 Mvh Henrik

tak for svarene, jeg vil da lige prøve med en rense-cd. Jeg har "kun" kørt ca 165.000 km, men det kan jo selvfølgelig også værer den bare er slidt.

Ja prøv renseren først selfølgelig,jeg skrev også mest fordi man ikke altid lige tænker over hvor meget udstyret er tændt i en bil. En bil fra 02 er jo heller ikke en gammel spand overhovedet,men hvis fjernsynet
for eks. brokker sig hjemme fredag aften og er 7 år gammelt,er der ikke langt til at skaffe nyt.

Bare for at sammenligne lidt :-)

Mvh Henrik

 Mvh Henrik

Hej
Har en renault megane fra 2000 hvor der mangler en udgang til den ene baghøjttaler, så hvis det er samme radio er jeg interesseret i at overtage den defekte :-)

Christian
Ok jeg skriver når/hvis jeg finder en anden radio.
Bil rystelser er ikke godt for sådan en mekanisk ting. køb en der kan tage et STORT memory kort (8 GB), så er du ude over det problem, og du skal ikke have nogen cd'er liggende i bilen.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis