Nyt autohjælp firma? Efter Totempos død ?

Davs

Nu har vi jo haft totempo i alt deres eksistens, og brugt dem MANGE gange til vores gamle skoda, som har det med at gå istykker.

Nu har jeg tjekket falck og dansk autohjælp, men for 650,- om året, og det er vel og mærket UDEN gratis erstatningsbil.

Sørgeligt at vi kun gav 350,- om året hos Totempo og gratis lånebil.

Men findes der andre seriøse firmaer ? Dobbelt pris for dårligere produkt, lyder forkert i mine øre
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja, der er vel en grund til at Totempo døde, jeg har til dato ikke set firmaer, der kan leve af at forære tingene væk. Du vil vel også gerne have penge for dit arbejde. Kører selv for Dansk Autohjæp, og mærkeligt nok har Tryg, som jo var kunde hos Totempo, overført deres forsikringskun-der til os, samt Topdanmark er også kunde hos os, så de er vel rimelig tilfredse med vores firma, og ekstrabil for 150 kr pr døgn er vel ikke urimeligt, hvis man skal videre nu og her
Falck er billigst: 638 kr
dansk autohjælp: 649kr

Hvis du holder et øde sted og har pisse travlt, hvem yder i langt de fleste tilfælde først assistance af de 2?... svar: falck, da de har flest autohjælp vogne på vejene.... ren logik...

-> Harske. Okay, jeg syntes nu helt bestemt jeg ser flest dansk autohjælp her i Randers, men et mindre problem med falck er at der skal man kørers til et udlejningsfirma og have en bil, hvor man får lidt rabat. Man kan ikke få oplyst hvad det koster pr dag. da det jo afhænger af bilen størrelse og hvad udlejningsfirmaet har til rådighed.
Så kan jeg bedre lide Autohjælps da man ved havd det koster..
"Hvis din bil skal bugseres på værksted i Danmark, kan du leje en erstatningsbil til en favorabel pris fra 190 kroner om dagen i de første 3 døgn (ekskl. benzin og kørsel over 100 km.). Er uheldet ude i Europa, hjælper Falck dig med at leje en erstatningsbil, hvis det er nødvendigt. Skal bilen på værksted i mere end 3 timer, refunderer Falck op til 500 kroner i leje pr. dag - dog max. 3 dages leje. (Bemærk, at du skal være fyldt 21 år og have haft kørekort i mindst 6 måneder for at kunne leje en bil)."
(Falck-abo som automatisk følger med Runa forsikring)
Til Harskes prisreferat kan jeg kun sige, det er korrekt, men jeg ved af erfaring, at Dansk Autohjælp i 98-99% af alle udkald er fremme inden for en time, hvilket jeg ikke er sikker på Falck kan stå model til, selvom de reklamerer med at vejhjælpen altid er fremme inden for 45 min. Så jeg ved ikke om denne lille prisforskel på 11 kr. gør nogen forskel???,
Annonce
Jeg har kun hørt gode ting om Dansk autohjælp, og deres service.

Prisforskellen er ikke den store...

Find god dansk autohjælp her!

Falck goes the snail-way

Jeg har ikke det store kendskab til Totempo, men jeg vil da mene at FDM, Dansk Autohjælp og Falck alle kan levere en ordentlig service. Prisforskellen er heller ikke så stor, som den har været.
Jeg hade dansk autohjælp i mange år, men så kom der flere og flere unge folk til, og det gik da også galt for os.
Vi kørte i stykker 100 km fra hjemmet, og da jeg selv laver min bil den gang, skulle den til hjem adresse så siger den unge mand? hvis han var en mand, Ja sådan nogle garagefusker kender han godt, det var første fejl over for mig, nå vi var 3 to voksne og min søn på den gang 7 år, ham her kom i en bil med 2 sæder og 1 køje, nå konen og min søn må side over i køjen,og der er ikke sikkerhedsseler i køjen, de tager deres sko af og for at komme der over må de træde på sædet, også flipper den unge mand da helt, han siger så.: i må sgu ikke træde på mit sæde og han var gal men de kunne bare ikke komme der over uden at træde på det, så jeg siger til ham om at læsse min bil af igen for jeg skal ikke køre med dem mere, og jeg ringer til selskabet og opsiger med det samme min aftale, de fik det i brev sener da vi kom hjem.

Jeg har ikke haft dem siden, og jeg har aldrig fået en undskyldning fra chaufføren eller selskabet Dansk autohjælp. og det er det som gør jeg aldrig skal have dem mere, man behandler da ikke kunder sådan vel.

Bruger Falck og har brugt dem et par gang nu, og hver gang har de været fremme ved mig på under 45 minutter.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

Det billigste er viflytterdinbil.dk til kr. 498- om året. Her kan man ligeledes undvære sit abn og blot ringe til dem, når man har behov. Da jeg ikke var abn og ringede til dem betalte jeg kr. 600 i timen og Falck skulle have 1200 i timen og Dansk autohjælp kr. 1000 i timen, så jeg sparede en del penge der.

Mvh Kim
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis