Stitch and Glue

Hej.....

Jeg overvejer at bygge en båd, med det man kalder, Stitch and Glue metoden.
Men jeg ville gerne hører, om der skulle være nogen, som har afprøvet denne metode, på sin bare krop/hænder?? Kan det betale sig? Er det svært? kan denne metode overhoved bruges til noget som helst??????
Alle erfaringer med enten denne konstruktions metode eller med plywood og Epoxy hilses velkommen. Mvh. Jonas Tange.

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Tange (den 10-08-2002).]

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Tange (den 10-08-2002).]

MD
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil med det samme sige jeg har ikke prøvet det. Men selvfølgeligt virker det!. Du forbinder jo to dele med en tråd og befæster så forbindelsen med fiber stykker.
Det svarer jo lidt til når man svejser, så hæfter man jo også først op for at få faconnen rigtig og siden fuldsvejser man.

Hvad er nemt hvad er ikke. Alt er jo relativt men man kan altid overveje et renoverings projet som alternativ, men er det nu den specielle båd der kan gøre een lykkelig, ja så hæmmer økonomi og andre problemer jo ikke !!!

Venligst Njord

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også