VW POLO 1,3 1995

Nu er det blevet tid til en ny- gammel bil.

Jeg har kig på en POLO 1,3 fra 95, kørt 175.000 og har også prøvekørt den og den kører fint, og har ikke kunnet se noget rust...
 Mit spørgsmål er nu, da jeg ikke er den store kender af VWer, om der er nogle ting jeg skal være specielt opmærksom på ved netop VW/POLO?? Jeg skal ned og lurer på den igen i morgen eftermiddag...

Hvad vil I generelt kigge efter, når I skal se om en bil er i orden? Det skal siges, at bilen er synet i Marts, og gået igennem uden nogen anmærkninger.

Den står forøvrigt til 24.000kr. Synes måske nok det er lidt vel meget, men håber på at kunne få ham ned på 20-22 stykker.

Ydermere, har jeg en bekendt som påstår, at en POLO fra 1995, ikke kan være en 1,3er. At der kun i den årgang er lavet 1,0 - 1,4 og 1,6'ere.

Takker på forhånd for Jeres hjælp, da jeg ikke lige er den store bilnørd og stortset står med det alene, at skulle købe bilen.

Mvh
Lars

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hey,

Jeg ved ikke så meget om Poloer, men tjek først og fremmest bilen for restgæld her:

http://www.statstidende.dk/default.aspx?pg=36.1.15.792363&date=02.05.2009&mode=1#pnlAnnouncementStart

og evt. også sidste syns rapport (Hvis Applus+ har synet den):

http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport

Der kan nogle gange dukke ting op du ikke lige finder når du selv kigger på bilen, bl.a. restglæd ;)

BR

Ulrich

Sidste syns rapport har jeg tjekket, og der er ikke noget at komme efter. Restgæld havde jeg også tænkt mig at tjekke, inden jeg evt sætter nogen underskrift. Skal blot havde oplyst stel nummeret først...

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis