Lær om taktik, trim og sejltrim

Hej sejlere.

http://sejlmager-sejl.dk/blog/?cat=10 kan i se sejlbilleder og lære om taktik, trim og sejltrim.
I må gerne komme med kommentarer og spørgsmål på bloggen.

Med venlig hilsen

Christian Rasmussen
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Reklamer til eget firma er ikke tilladt her på LDS. så mon ikke du skulle få fjernet dit link, hurtigere end du fik det på.
Det er øretævernes holdeplads du har stukket snuden ind i
Selvom der er noget mere eller mindre skjult reklame i linket, så stod der en masse info, som jeg IKKE var klar over. Jeg blev lidt klogere af at følge linket og læse lidt op på sejlføring, så jeg er bestemt ikke utilfreds. Jeg er jo stadig selv herre over, hvor jeg bestiller mine sejl - det er der ingen der kan ændre på.
Jeg skal bestemt ikke gøre mig til betjent over et forum, hvor man udveksler viden.

/Henrik
Hej Henrik.
Nu er du forholdsvis ny her på LDS. jeg kan så fortælle dig at der er mange der igennem årene har forsøgt sig med billig reklame plads. Det er helt fint at manden vil vise os sit firma, men så må han købe banner plads hos JørgenE, det er ikke gratis at drive LDS. serveren er jo ikke bare en hjemme computer men en rimeligt stor server der står et hemmeligt sted, aflåst og kontroleret af et firma der gør i den slags. Og den slags koster altså penge, mange penge om året.

V.h.  Håndværkeren
Vi læser det lidt forskelligt Håndværkeren. Jeg læser der også lidt som "Se hvad jeg har lavet" og ikke kun billig reklame..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Vi er enig GOM -

Jeg har iøvrigt fundet et godt link til at lære om trim og taktik
 http://sejlmager-sejl.dk/blog/?cat=10

Det er der vel ikke mere reklame i end når Håndværkeren henvise til MMC eller andre henviser til et godt link

Annonce
flyning leth det er den samme link som den første
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Øh ja -
ellers giver mit svar jo ikke rigtig menig

Forskellen er at det er ejeren af firmaet der har lagt linket.
Udover det, synes jeg også, at det lige går an.
Han linker ikke til hans produkter, men til nogle råd, der måske nok kan have interesse for nogen her.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ok. Jeg giver jer ret, så må vi se hvad JørgenE siger til det når han ser den.
Jeg har aldrig rigtigt forstået, hvorfor nogle medlemmer optræder, som politi vedr. annoncer her, lad dog ejerne om det. Iøvrig forstår jeg godt at en lille forretningsdrivende uden annoncebudget prøver andre måder at få sit budskab ud på. Og hvem kan det skade ? ikke medlemmerne, så vidt jeg kan se.
Derudover er der vel ikke meget i " sejlerskolen ", som kan interressere andre end jollesejlere og andre med en meget fleksibel rig. Gi'r det så manden et mersalg ? måske.
Man kunne dog sige at, hvis nogen ser en annoce med et fupfirma bag, ville det være på sin plads at advare andre, man skal dog tænke lidt på injurieloven, inden man griber til pennen.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis