Hjælp! Har ødelagt gulvvarmeslagnen

Hej.
Har for ½ år siden lagt nyt guld i køkken, med gulvvarme. Det er endnu ikke tilsluttet. (Dog er der vand i rørerne)

Er nu igang med at ligge nyt guld i stuen, og skulle lige skære kanten til køkkenet fin og lige med en diamantklinge..

Det er så endt med at jeg netop har skåret en 4-5cm bred rille midt i guldvarmeslangen i køkkenet...

Jeg skal støbe på torsdag, og det skal laves inden da...

HVA GØR JEG NU???
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal ha hul ned til der hvor skaden er sket og så kan du lave en Rehau samling, men det kræver at du kan låne en Rehau....Ellers må du ha fat i den lokale Vvs ér

<p><em><strong>B Olsen</strong></em></p>
En Rehau er et stykke værktøj men bruger til den situiation du står i.... Men tror nu kun det er en Vvs´er der har sådan et værktøj. Du kender ikk en inde for faget der kan hjælpe dig? Ellers må du nok ringe til den lokale vvs´er og få ham ud og lave det..... Har du støbt ovenpå gulvvarmeslangerne nu?

Du må godt selv lave det hvis du har/får mulighed for det

<p><em><strong>B Olsen</strong></em></p>
Hej igen.
Jeg har banket fri omkring skaden...

Kan jeg ikke bare bruge en samlemuffe som denne?

http://www.starvvs.dk/shop/ta-komp-samlemuffe-4041p.html

Har læst via google... at man kan få samlemuffer i plastik, som er mindst lige så gode... og at de faktisk ved korrekt montage ikke svækker varmeslangen.

Er der nogen der har bedre links til hvad jeg kan bruge?

Jeg kontakter nok en vvs mand i morgen... eller også kører jeg i den lokale xl-byg og køber hvad der skal bruges... hvis jeg kan lave det selv...
når du har fået det samlet igen - ville jeg få det trykprøvet når der nu er samlinger på...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis